Jak to działa
Przejdź do gry World of Tanks
World of Tanks
3.0 4 2672 0
08.06.2017

Pancerz i mobilność

Teraz zostanie poruszony wątek obronności i mobilności radzieckiego czołgu ciężkiego ISa-3. W tym czołgi te dwa aspekty są niewątpliwie ważne. To dzięki pancerzowi możemy jakieś strzały zatrzymać bądź odbić. Mobilność natomiast poprawia nam szybkość jazdy oraz manewrowanie pojazdem.
Do pancerza będzie wliczać się kadłub oraz wieża. Kadłub świetnie spełnia swoje zadanie poprzez szereg różnych zastosowań oraz ulepszeń. Wieża charakteryzuje się dobrym obrotem oraz opancerzeniem.
Aby poprawić te dwa parametry niewątpliwie należy zaopatrzyć się w najlepsze gąsienice, silnik oraz wieżę. Dodatkowo można jeszcze dołożyć do tego materiał eksploatacyjny w postaci ropy z Lend-Lease’u (można dodatkowo zastosować usunięcie regulatora obrotów jednak w późniejszym czasie czyli w najmniej oczekiwanym momencie może nam to uszkodzić silnik) oraz podnieść umiejętności załogi.
Grając w tę grę możesz zdobyć 470 Graj
Powyższa grafika ukazuje opancerzenie czołgu IS-3.
Główną rolę w tym czołgu ogrywa pancerz. Jest to pierwszy czołg na tym tierze bitewnym (VIII), który posiada ciekawie kątowany pancerz, w normalnym stylu jak również w nowatorski sposób w boki. Zastosowanie takiego pancerza zmusza gracza, który posiada taki czołg do zmiany stylu gry. Klasyczny czołg posiada zwykły przechył pancerza co umożliwia mu kątowanie w walce z wrogiem. W tym przypadki do wroga należy wyjeżdżać centralnie aby wykorzystać najefektywniej jego pancerz.
Kolejną zaletą jest zastosowanie z boku pancerza warstwowego. Klasyczny celownik w grze po nakierowaniu na pancerz boczny ISa-3 tuż nad gąsienicami daje wynik możliwy do przebicia. Jest to złudzenie, gdyż pancerz warstwowy wymaga bardzo dużej penetracji aby został przebity (nie mówiąc o pociskach kumulacyjnych, gdyż to była główna idea powstania tego pancerza).
Grając w tę grę możesz zdobyć i 550 Graj
Powyżej widok na pancerz warstwowy oraz dziób pojazdu.
Ważną zaletą tego czołgu jest mobilność. Daje ona nam możliwość aby w szybki sposób wyjechać z za osłony oddać strzał i ponownie się schować. Maksymalna prędkość czołgu wynosi około 38 km/h natomiast podczas cofania 15km/h. Moc na tonę (14,03) pokazuję w jaki łatwy oraz lekki sposób można manewrować pojazdem. Ten aspekt poprawiany jest jeszcze przez prędkość obrotu (32,71 stopni na sekundę). Dosyć duża waga czołgu przy takim przyśpieszeniu i ułożeniu dziobu kadłuba umożliwia w sprawną i agresywną grę poprzez taranowanie. W tym celu można się zaopatrzyć w dużą osłonę przeciwodłamkową która poprawi taranowanie o 30% oraz dociąży pojazd o jedną tonę (w taranowaniu liczy się masa i prędkość), warto także wyszkolić kierowcę-mechanika w umiejętność jaką jest kontrolowane uderzenie. To znacząco poprawi naszą grę przez taranowaniem.
3.0 (głosów: 4)
Art napisany przez Kamilex1109

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Retro Sektor VII. Recenzja Star Wars: Knights of the Old Republic

Recenzja Tybero
2

Bleach Online Najlepsza gra od Bananków! O Bleach Online słów kilka.

Recenzja DadiTV
3

Metin2 Metin2 - Gra do 30lvl włącznie.

Poradnik Sferus
4

Blasphemous - Recenzja Gry

Recenzja Kacper12361838
5

MovieStarPlanet MSP JAK SZYBKO MIEĆ STARCOINS?!

Poradnik KIAM
6

Wolni farmerzy Wolni Farmerzy - recenzja i krótki opis.

Recenzja Marek1928
7

World of Warships Recenzja Budionnego czyli krążownika ZSRR poziomu VI

Recenzja Seweryn_16
8

Aion Co się dzieje z tym Aionem...

Recenzja Niiepozorna
9

RETRO: Castlevania: The Adventure/Belmont's Revenge

Recenzja LiquidSnake
10

CSGO Prime (B2P) JAK STAWAĆ SIĘ LEPSZYM W CS:GO?

Poradnik Mesashii
Chat