Akceptacja dalszych zadań przychodzi automatycznie od wydawcy jak tylko email z rejestracji w grze zostanie potwierdzony lub po zalogowaniu do gry - więc upewnić się, że email został potwierdzony.
Jeżeli do kilku godzin nie ma tego potwierdzenia to najczęściej powodami są:
- osoba rejestrująca się grała już w daną grę i informacje o tym zapisane są w ciasteczkach przeglądarki (usuń ciasteczka),
- przeprowadzono dużo rejestracji w tym samym czasie z jednego IP (odczekaj kilka dni lub zmień przeglądarkę, w ostateczności reinstal przeglądarki),
- nie dokończona poprawnie rejestracji (strona zawiesiła się, email nie został potwierdzony, włączone dodatki blokujące reklamy itp.),
- w przypadku gier opartych na kliencie, masz zapisane na komputerze dane z poprzednich kont (trzeba je usunąć, by zaliczyło stworzenie nowego konta).
Sprawdź każdą możliwość, bo to są najczęściej powody, dla których zadanie nie zostaje zaliczone.
Mam nadzieje, że pomogłem ;)
Rzetelny
Społecznik
Pomocny
Wulgarny
Troll