wegorz08Witam wszystkich graczy. Dziękuję, że wszedłeś/weszłaś w ten post ponieważ mam problem z tą firmą.
Miesiąc temu zamówiłem u nich klucz do gry Call Of Duty WWII (preorder). Data premiery gry to 03.11.2017. Status zamówienia : Opłacono.
Nie otrzymałem od nich zadnej wiadomości zwrotnej o zakupie gry, nie odpisali mi na maila kiedy dostanę klucz (w zamówieniu było napiasne, że dostanę w dniu premiery)
potem pokusiłem się o wyszukanie opinii na temat owej strony i okazuj sie ze wielu ludzi ma ten problem. Pieniądze zabierają, kluczy nie dają, potem nie zwracają pieniędzy i nie da się z nimi skontaktować. Bardzo proszę o pomoc ponieważ na klucz wydałem 209.90 zł a nie mam ani gry ani pieniędzy (które były od mojej dziewczyny jako prezent na urodziny....)
Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Bardzo proszę o pomoc.
Cześć. W opiniach wygląda to bardzo dziwnie (https://www.fabrykakluczy.pl/opinie/), opinie pozytywne czasami się duplikują, a te negatywne są i tak oznaczone zielonym kciukiem w górę.
Niektórzy dostawali również zamówienie kilka tygodni po czasie.
Na twoim miejscu, jeżeli nie chcesz zgłaszać tego na policję (oczywiście po dokładnym sprawdzeniu, czy nie wysłali ci klucza), pójdź do jakiegoś większego youtubera, i wyjaśnij mu sprawę, zbierz dowody i najlepiej znajdź innych poszkodowanych.
Może te punkty ci się przydadzą:
7. Zakupione przedmioty wysyłane są zgodnie z informacją umieszczoną na stronie z opisem produktu, nie wcześniej jednak niż po zaksięgowaniu wpłaty w systemie płatności internetowych Transferuj.pl.
8. FabrykaKluczy.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w księgowaniu wpłat wynikłe z winy banków pośredniczących lub innych zewnętrznych przyczyn od sklepu niezależnych.
10. FabrykaKluczy.pl działa 24 godziny/dobę, 7 dni w tygodniu. Kontakt z obsługą jest możliwy również całodobowo (poprzez e-mail).
Na wszystkie wiadomości email odpisujemy maksymalnie w ciągu 24 godzin. W razie braku odpowiedzi w tym czasie prosimy o kontakt telefoniczny, poprzez komunikator Gadu-Gadu lub LiveChat dostępny na stronie głównej w godzinach pracy supportu sklepu.
- Za wszystkie niedostarczone zamówienia można otrzymać pełen zwrot poniesionych koszów (metoda płatności warunkuje sposób zwrotu wpłaty). Dyspozycja zwrotu zostanie wykonana do 24 godzin od zgłoszenia. UWAGA! Płatność PaySafeCard nie podlega zwrotom gotówkowym (również nie wysyłamy kart PaySafeCard). W przypadku wycofania takiej transakcji do konta klienta zostanie przyznana równowartość zakupu (bez prowizji operatora) w punktach partnerskich.
- Kody cyfrowe ze względu na "krótką żywotność" nie podlegają zwrotom. Klient, który zaakcpetuje niniejszy regulamin oraz dokona zakupu rezygnuje z prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem. Wyłącznie na indywidualną prośbę klienta (np. pomyłka podczas zakupu) rozważymy realizację zwrotu płatności. Wtedy czas realizacji zwrotu (ze względu na specyfikę produktu) wynosi do 7 dni roboczych od zgłoszenia zwrotu.
Rzetelny
Społecznik
Pomocny
Wulgarny
Troll