Też tak mam, napisałem do administracji i dostałem taką odpowiedź:
Witam,
Akceptacja dalszych zadań przychodzi automatycznie od wydawcy jak tylko email z rejestracji w grze zostanie potwierdzony lub po zalogowaniu do gry - więc proszę upewnić się, że email został potwierdzony.
Jeżeli do kilku godzin nie ma tego potwierdzenia to najczęściej powodami są:
osoba rejestrująca się grała już w daną grę i informacje o tym zapisane są w ciasteczkach przeglądarki
przeprowadzała dużo rejestracji w tym samym czasie z jednego IP (w różnych grach)
nie dokończyła poprawnie rejestracji (strona zawiesiła się, email nie został potwierdzony itp.)
w przypadku gier opartych na kliencie wpis do rejestru przechowuje dane o poprzednim koncie
Aby kolejne zadania zostały odblokowane, rejestracja musi rozpocząć się od kliknięcia w "graj" na portalu www.bananki.pl Nastąpi przekierowanie na stronę gry, poprzez rejestrację w grze i potwierdzenie emaila (czasami wymagane jest pobranie gry i zalogowanie się do niej aby odblokować zadania).
Najlepszy rozwiązaniem jest użyć innej, czystej przeglądarki (lub wyczyścić całkowicie cookies w swojej) - zalogować się w niej na www.bananki.pl, wejść na daną grę i kliknąć graj jeszcze raz, przeprowadzając rejestrację na inny email. Jeśli gra wymaga instalacji, to należy usunąć przede wszystkim wpisy w rejestrze.
Od razu odpowiadam na pytanie :) "czy możemy zdalnie "przepchnąć" rejestrację?"
Jeśli nie otrzymamy od producenta sygnału o dokonanej rejestracji niestety zadanie nie zostanie zaliczone i nie możemy go zatwierdzić zdalnie (screenem itd.). Na tym etapie jedynym decyzyjnym organem jest sam producent. To on w zasadzie decyduje o akceptacji rejestracji.
Staramy się podpowiedzieć użytkownikom w jaki sposób uniknąć tego błędu, ale niestety mamy dość ograniczone pole manewru w tej kwestii.
Rzetelny
Społecznik
Pomocny
Wulgarny
Troll