Rejestracja POMOC
27.07.2016, 11:09
Akceptacja dalszych zadań przychodzi automatycznie od wydawcy jak tylko email z rejestracji w grze zostanie potwierdzony lub po zalogowaniu do gry - więc proszę upewnić się, że email został potwierdzony.
Jeżeli do kilku godzin nie ma tego potwierdzenia to najczęściej powodami są:
>osoba rejestrująca się grała już w daną grę i informacje o tym zapisane są w ciasteczkach przeglądarki
>przeprowadzała dużo rejestracji w tym samym czasie z jednego IP (w różnych grach)
>nie dokończyła poprawnie rejestracji (strona zawiesiła się, email nie został potwierdzony itp.)
>w przypadku gier opartych na kliencie wpis do rejestru przechowuje dane o poprzednim koncie
:)
Aby kolejne zadania zostały odblokowane, rejestracja musi rozpocząć się od kliknięcia w "graj" na portalu www.bananki.pl Nastąpi przekierowanie na stronę gry, poprzez rejestrację w grze i potwierdzenie emaila (czasami wymagane jest pobranie gry i zalogowanie się do niej aby odblokować zadania).
Najlepszy rozwiązaniem jest użyć innej, czystej przeglądarki (lub wyczyścić całkowicie cookies w swojej) - zalogować się w niej na www.bananki.pl, wejść na daną grę i kliknąć graj jeszcze raz, przeprowadzając rejestrację na inny email. Jeśli gra wymaga instalacji, to należy usunąć przede wszystkim wpisy w rejestrze
Rzetelny
Społecznik1
Pomocny4
Wulgarny
Troll