Takie moje wrażenia z gry Wot
25.12.2020, 21:31
jestem bardziej każualowym graczem gram bo gram i progresu prawie nigdy nie ma w moich um.
takie podstawy celem gry we Wot jest odwzorowanie ciężkich maszyn opancerzonych z końca 1 i 2 wojny światowej więc zasiadamy za sterami czołgów które są podzielone na poziomy I-X i klasy kategori czołgu Lekkie gdzie nie ma jakoś mocnej armaty z wyjątkiem ElC bis w skali swojego tiera (poziom) pancerze też mają stosunkowo słabe do innych lini one mają z reguły unikać ostrzału przeciwnika jak i rozpraszać przeciwnika jak że uroczymi bączkami lub slalonami. Z niszczycielami czołgów to już jest różnie pancerz mają albo mocny albo słaby ale cechują się łączeniem elementów pozostałych lini ale z mocniejszym działem lub bardziej szybkostrzelnym z przeważnie dużą widocznością jak i maskowaniem pojazdu co umożliwia im stanie i czekanie na nierozważnych graczy by zredukować im życie do zera. w przypadku czołgów średnich one są czymś pomiędzy mają mocną w miarę armatę średnią widoczność średni pancerz, radio służą do unikania kontry od przeciwnika z którym się strzelamy dlatego siedzenie koło jakieś skałki czy budynku ma sens strzelasz cofasz lub starasz się przeciwnika zajechać od tyłu. w przypadku ciężkich czołgów mają mocne działa ale nie asz tak jak Td (niszczarki) przeważnie jak wiesz gdzie strzelać to przebijesz ale tak to nie ma co się zbliżać, ulubiony cel dla art zważywszy na to jak wolno się toczą i jak wielkie to konstrukcje mogą być. O-Ni, O-Ho, TOG-II, czołgi ciężkie są budowane z myślą o ich pancerzu efektywnym czyli budowane pod takim kontem by małą ilością blachy spowodować wzrost efektywnej ochrony i rzeczywistego pancerza i montowaniem im dobrych dział by mogli sobie oddawać. ;) wspominałem o Arcie przeważnie lekki czołg na który zamontowano jakąś dużą armatę która powoduje że podwozie jak i kadłób czołgu są przebudowywane by było odchudzone i stabilne dla działa; niekoniecznie dla jego przeżywalności. Arta zreguły na na celu strzelanie do czołgów ciężkich i przeciwnych Art po smugach i unikaniu konfrontacji z czołgami z bliska.
Teraz takie troche o tym co kto lubi
jeśli lubisz zabijać przeciwników po cierpliwym przymierzeniu to polecam O-I albo KV-2 oba pojazdy sensownie zarabiają jesli nie strzelasz w kałuże
hellcat pieszczotliwie piekielna kicia - niszczyciel czołgów 6 poziomu który potrafi rozpędzić się do 72 km ale jego pancerz to tylko 10/10/10 więc on jest również do szybszego zginięcia działo ma bardzo szybkostrzelne i celne potrafi też dobrze się ukryć jak na td przystąło można tym czołgiem robić sensowne uszkodzenia i też zarabiać, dla osób co nie lubią rozwalającego się celownika idealny wybór.
Kiedyś fajną zarabiarką był jeszcze hetzer zanim goldowe pociski nie podrożały mu z 2800 do 4800 był pancerny jak na swój poziom jak i zabójczy bo praktycznie wszystko co do niego podeszło zostało niszczone na strzał jego szybkie przeładowania działa 7 s jak i pancerz czyniły z niego istną bestie zarobkową ale teraz to tylko marzenie przeszosci.
z czołgów ciężkich to na 8 tier Is3 dla osób co chcą szybko dostać się w dobre miejsce jak i postrzelać z dobrej armaty częsty nabytek twierdz.
Arl 120 (chyba) francyski czołg ciężki z magazynkiem 8 poziomu jego mobilność i zdolność oddania 3 pocisków potrafią uczynić gruz większości niszcyzcieli czołgów na ciężki czołg to niestety trochę za mało.
ktoś kto chce sobie poćwiczyć jak to jest z lekkimi pojazdami to polecam mu radziecki BT7 skuteczny zaówno do taranowania swoich odpowiedników jak i świecenia ale w tylko w ruchu zatrzymując się łatwiej cie trafić
najcelniejszą artą na 3 poziom jest Su27 chociaż jesli ktoś chce szybko wbić to polecam mu linie z KV2 bezpośrednio do S-51
w przypadku obecnie najlepszymi 10 tierami to są wz111 chiski i oj277 radziecki a tak to droga wolna kto co lubi.
może o pociskach jeszcze dopowiem co nieco OB pocisk o małej penetracji ale powodujący zawsze małą ilosć uszkodzeń nawet bez przebicia gdy przebije ma większe uszkodzenia od normalnych pocisków przeciwpancernych
Pociski PP pociski z reguły podstawowe cechujące się dosyć małą siłą wylotową pocisku o dużej penetracji celu zadają duże uszkodzenia po przebiciu w przypadku braku jej nie zadają wogóle obrażeń.
podkalibrowe PK pociśki najczęściej goldowe czyli te za które płacimy najwięcej cechują się najszybszą Prędkością z gry i też penetracją pancerza pociski te stosujemy na wyjątkowo twarde pojazdy lub niewygodne dla nas losowania.
Pociski K pociski kumulujące one też są zreguły prenium na działach typu troll czyli one są ulepszoną wersją ob odłamkowo-Burzącego te pociski mają się przebić więc są taką hybrydą pomiedzy przebiciem a obrażeniami.
A teraz o mnie mam już rozegranych ponad 18k bitew zarówno na koncie halk6000 jak i SakanaInShredder ale niestety dopiero mam 1 tier X T1110E4 niszczarka z półobrotową wieżą. ponieważ złe bitwy potrafią zabierać fundusze w momęt.
gram już od 2012 roku więc trochę w to gram kiedyś byłem dobrym rozstawiającym lecz teraz straciłem już do tego zapał i przestałem myśleć asz tak mocno taktycznie. jak zdążyliście zauważyć mam konta na wocie więc niestety jakbym chciał zdobyć punkty na banankach to niestety tylko z takich opini, teraz zależy mi na jednej grze by ją kupić 100 zł psc mi się marzy na święta.
Rzetelny
Społecznik
Pomocny
Wulgarny
Troll