#4 Ultimate Custom Night - Poradnik
ŁATWE:
- Happy Frog - Porusza się kanałami powietrznymi. Aby ją zatrzymać, należy zwabić ją na Audio Lurem (kliknąć na monitorze takie miejsce, by migoczący wykrzyknik - animatrony w air duct'ach są tak oznaczone - znalazł się na terenie jasnego kółka). Nie można wypłoszyć jej Heaterem.
- Mr. Hippo - Działa bardzo podobnie, z tą różnicą że można odstraszyć go Heaterem. Lepiej jeśli nas nie zabije, bo inaczej będziemy zmuszeni wysłuchać jego historyjki (której nie da się pominąć nawet restartem gry).
- Pigpatch - Mechanika taka sama co powyżej, ale nie opowiada długich historii.
Aby mieć z tymi trzema koleżkami spokój, należy uruchomić Audio Lure tak jak na 2 screenie. Najlepiej zrobić to od razu po zaczęciu rozgrywki i pod żadnym pozorem tego nie zmieniać.
- Molten Freddy - Działa podobnie do Springtrapa z tą różnicą, że zanim wejdzie do biura można usłyszeć jego śmiech. Kiedy włączymy monitor ignorując go, to dostaniemy jumpscare'a. Musimy zatem po prostu zamkąć górny went.
- Ennard - Niemalże to samo co powyżej, na monitorze bardzo trudno go dojrzeć (czasem tylko miga jego twarz), a zamiast śmiechu słyszymy skrzypienie. Tak jak wcześniej wystarczy po prostu zamknąć went.
- Mangle - Także porusza się po wentylacji. Może ją powstrzymać zarówno Went Snare, jak i klapa. Nie słyszymy, ani nie widzimy niestety nic, co mogłoby wskazywać na to że jest prawie w biurze. Musimy zatem sprawdzić gdzie jest na mapie wentylacji, lub użyć triku o którym zaraz. Kiedy wejdzie do biura wejdzie na sufit i będzie generować dużo hałasu, a po jakimś czasie może zejść i ufundować nam jumpscare'a.
- Withered Chica - Ma bardzo podobną mechanikę do Mangle. Różnice są takie, że jak próbuje wejść do biura klinuje się w wentylacji i blokuje wszystkie animatrony za nią, a nam nie pozwala zamknąć klapy. Po jakimś czasie może udać jej się wydostać, a wtedy dostajemy jumpscare'a.
Ten trik pozwala zaoszczędzić dużo stresu i energii, i działa na całą piątkę animatronów z wentów. Wystarczy przed każdym włączeniem monitora zamykać górną wentylację, i otwierać dopiero po jego wyłączeniu. To tyle.
- Lefty - Kiedy w naszym biurze robi się gorąco lub głośno. to pojawia się w składziku na kamerze 3. Aby go uspokoić, trzeba na parę sekund włączyć Global Music Box.
- Nightmare Bonnie - Pojawia się w prawym korytarzu (kamera 2). Gdy się pojawi mamy chwilę na to, by kupić jego maskotkę w sklepie na kamerze 7 (cena, i czas na zakup są zależne od wybranego poziomu trudności). Jeśli kupiliśmy maskotkę już wcześniej, to nie pojawi się.
- Nightmare Mangle - To samo tylko o innej porze.
- Circus Baby - Też to samo i też o innej porze.
Granie z tą trójką jest naprawdę trudne, a wręcz praktycznie niemożliwe. Dlatego aby mieć z nimi spokój trzeba ustawić monitor na kamerę 2 już na samym początku gry. Więcej w części z taktykami.
- Nightmarionne - Jest cały czas w naszym biurze. Jeżeli za długo będziemy trzymać nad nim kursor, to dostaniemy jumpscare'a. Gdy mamy włączony monitor to nie musimy się nim martwić, ale gdy wyskoczy nam reklama El Chipa to będziemy mieli przerąbane, bo nie wiemy w którym miejscu na ekranie obecnie się znajduje.
No i to na tyle. Następną część postaram się streścić tak, by zakończyć omawianie animatronów. Póki co się żegnam, narazie!