#5 Ultimate Custom Night - Poradnik
ŚREDNIE:
- Music Man - Kiedy w naszym biurze robi się za głośno, to możemy usłyszeć bicie jego talerzy. Im szybciej biją, tym krótszy jest czas do jego jumpscare'a. Kiedy zaczyna robić się ciszej, jego talerze zwalniają.
- Rockstar Bonnie - Jest szansa, że po wyłączeniu monitora pojawi się w naszym biurze. Musimy wtedy poszukać na kamerach jego gitary i kliknąć ją, żeby sobie poszedł, bo inaczej nas zaatakuje. Kiedy gramy z bardzo dużą ilośćią animatronów i tymi które wymagają kupienia pluszaków, to pojawienie się Rockstar Bonniego wiąże się z tym że już po nas.
- Ballora - Musimy nasłuchiwać, z których drzwi dobiega jej melodyjka. Mamy tylko moment, żeby zamknąć odpowiednie drzwi. Gdy usłyszymy puknięcie, to oznacza, że odeszła.
- Jack'O'Chica - Pojawia się gdy temperatura w biurze wynosi około 90 stopni. Musimy wtedy zamknąć oba drzwi i poczekać na puknięcie. Drzwi nie zatrzymają jej, gdy mamy ponad 100 stopni.
- Nightmare Balloon Boy - Jest cały czas w naszym biurze. Kiedy siedzi na podłodze, nie możemy świecić na niego latarką (możemy świecić nią tylko po lewej stronie biura). Natomiast gdy wyłączając monitor zauważamy, że stoi trzeba mignąć w niego światłem.
- Nedd Bear - Przemieszcza się kanałami powietrzymi. Audio Lure działa na niego połowicznie (sam nie wiem jak), Ale możemy go wypłoszyć za pomocą Heatera (wyłączamy go gdy usłyszymy takie jakby pukanie).
- Orville Elephant - Niemal to samo, ale porusza się szybciej i nie działa na niego Audio Lure.
- Toy Freddy - Siedzi w pokoju na kamerze 8 i gra w "Five Nights at Mr. Hugs". Sprawia naprawdę duży problem, ponieważ to my musimy grać w jego minigierkę na tej kamerze. Jeśli Toy Freddy przegra grę, to przybiega do naszego biura i my też przegrywamy.
- Funtime Foxy - Na kamerze 6 możemy zobaczyć tabliczkę z godziną. Musimy mieć o tej godzinę włączoną szóstkę, inaczej Funtime Foxy zrobi nam jumpscare'a. Niemal niemożliwe jest przejście 50/20 bez deathcoin'owania go.
- Foxy - Kiedy mamy na biurku jego figurkę, to musimy sprawdzić kamerę 5, inaczej będzie wrzucał swoje części do naszego biura. Kiedy wszystkie będą już u nas, Foxy złoży się i zafunduje nam jumpscare'a.
- Chica - Przebywa w kuchni razem z marionetką i pozytywką, kiedy ustaną dźwięki tupania i zderzania się naczyń, to znak że znudziła jej się melodia i trzeba włączyć kamerę 4 by ją zmienić. Działa na nią też Global Music Box.
- Marionette - Tak jak Chica jest w kuchni. Co jakiś czas musimy włączyć kamerę 4 i nakręcić pozytywkę, inaczej zrobi nam jumpscare'a. Global Music Box także może nakręcać pozytywkę.
- DeeDee - Może w losowym momencie znaleźć się w naszym biurze i przywołać każdego animatrona w grze(tylko ona i jej mroczna wersja mogą spowodować pojawienie się tych sekretnych).
- Shadow DeeDee - Pojawia się zawsze gdy gramy 50/20, ale jest też niewielka szansa, że pojawi się też w normalnej rozgrywce. Przywołuje wszystkie sekretne animatrony.
- Miniriny - Tylko raz w grze pojawiają się na naszej twarzy, i ograniczają widoczność w biurze (ale nie monitorze). Znikają po kilkudziesięciu sekundach.
- Shadow Bonnie - Także pojawia się tylko raz i sprawia, że w naszym pokoju zaczyna panować ciemność (ale wszystkie animatrony i biurko są widoczne)
- Bonnet - Gdy słyszymy jej chichot musimy zdjąć kamerę i nacisnąć jej nos, kiedy przechodzi przez nasze biuro. Kiedy dojdzie na lewą stronę dostajemy jumpscare'a.
- Nightmare Chica - Kiedy robi się gorąco możemy zobaczyć na całym ekranie jej zaciskające się szczęki. Musimy wtedy jak najszybciej obniżyć temperaturę, aby uniknąć ataku.
- Plushtrap - Gdy DeeDee go wezwie, pojawia się na krześle obok sceny Funtime Foxy'iego. Musimy wtedy chwilę na niego popatrzeć, aby się wystraszył i już nie wrócił.
- Lolbid - Czasami zasłania nam ekran i wywołuje olbrzymi hałas. Musimy wtedy napisać na klawiaturze "L-O-L" aby się jej pozbyć.
No i póki co to na tyle. W następnej części zajmiemy się już taktykami. Narazie!