Aion - opis, wady i zalety klas (cz 1)
Aion jest grą MMORPG polegająca na PvE oraz PvP.
Zaczynając grę jesteśmy zmuszeni wybrać jedną klasę z sześciu, którymi są:
- Wojownik
- Zwiadowca
- Mag
- Inżynier
- Kapłan
- Artysta
Każda z nich ma inne umiejętności i jest w czymś innym dobra.
W tej części poradnika postaram się przedstawić jak działają oraz jakie są zalety oraz wady grania trzema z nich.
Każda z klas posiada dwie profesje oprócz Artysty który ma tylko jedną profesje.
1) Wojownik lub Wojowniczka ogólnie charakteryzuje się:
- Walką w zwarciu.
- Duża ilością zdrowia.
- Średnimi obrażeniami.
- Umiejętnościami obszarowymi.
- Byciem tarczą drużyny która przyjmuje na siebie wszystkie ataki.
Profesjami wojownika są:
Gladiator:
Posiada dużo umiejętności obszarowych sprawiając, że jest dobry do walki z większą ilością potworów niż inne klasy.
Zaczynając grę jesteśmy zmuszeni wybrać jedną klasę z sześciu, którymi są:
- Wojownik
- Zwiadowca
- Mag
- Inżynier
- Kapłan
- Artysta
Każda z nich ma inne umiejętności i jest w czymś innym dobra.
W tej części poradnika postaram się przedstawić jak działają oraz jakie są zalety oraz wady grania trzema z nich.
Każda z klas posiada dwie profesje oprócz Artysty który ma tylko jedną profesje.
1) Wojownik lub Wojowniczka ogólnie charakteryzuje się:
- Walką w zwarciu.
- Duża ilością zdrowia.
- Średnimi obrażeniami.
- Umiejętnościami obszarowymi.
- Byciem tarczą drużyny która przyjmuje na siebie wszystkie ataki.
Profesjami wojownika są:
Gladiator:
Posiada dużo umiejętności obszarowych sprawiając, że jest dobry do walki z większą ilością potworów niż inne klasy.
Templariusz:
Jest ograniczony ponieważ posiada tarczę oraz bron jednoręczną.
Nie jest on jednak bezużyteczny ponieważ zapewnia doskonałą obronę przed atakami przeciwników.
2) Zwiadowca lub Zwiadowczyni ogólnie charakteryzuje się:
- Walką na dystans oraz w zwarciu (zależy od profesji)
- Duża mobilnością.
- Mocnymi atakami z ukrycia
- Nie za duża ilością zdrowia.
Łowca:
Jeśli chodzi o jego ubranie jest ono zrobione ze skóry która nie daje za dużo pancerza ale daje duża szanse na unik.
Potrafi zadać duże obrażenia pojedynczej jednostce jednak gdy zostanie zaatakowany przez kilka jednostek staje się to już mały problem.
Asasyn:
Posiada on umiejętności dające niewidzialność przez co staje on się trudny do zabicia niestety, gdy otrzyma obrażenia lub czas umiejętności minie niewidzialność znika przez co staje się łatwym celem.
Jest ograniczony ponieważ posiada tarczę oraz bron jednoręczną.
Nie jest on jednak bezużyteczny ponieważ zapewnia doskonałą obronę przed atakami przeciwników.
2) Zwiadowca lub Zwiadowczyni ogólnie charakteryzuje się:
- Walką na dystans oraz w zwarciu (zależy od profesji)
- Duża mobilnością.
- Mocnymi atakami z ukrycia
- Nie za duża ilością zdrowia.
Łowca:
Jeśli chodzi o jego ubranie jest ono zrobione ze skóry która nie daje za dużo pancerza ale daje duża szanse na unik.
Potrafi zadać duże obrażenia pojedynczej jednostce jednak gdy zostanie zaatakowany przez kilka jednostek staje się to już mały problem.
Asasyn:
Posiada on umiejętności dające niewidzialność przez co staje on się trudny do zabicia niestety, gdy otrzyma obrażenia lub czas umiejętności minie niewidzialność znika przez co staje się łatwym celem.
3) Mag lub Magini ogólnie charakteryzuje się:
- Walką na dystans.
- Małą ilością zdrowia.
- Bardzo dużą ilością obrażeń.
Czarodziej:
Posiada on bardzo małą ilość zdrowia, lecz ma umiejętności dające mu tarcze przez co wiele jednostek nie zadaje mu obrażeń.
Zaatakowany przez kilka jednostek naraz staje się bardzo łatwym celem.
Posiada on bardzo duże obrażenia, lecz nie posiada on umiejętności obszarowych przez co w walce z większą ilością jednostek jest łatwym celem.
Zaklinacz:
Tak samo jak czarodziej posiada małą ilość zdrowia oraz umiejętności dające tarcze.
Posiada on również duchy które po przywołaniu robią większość za niego.
Duża ilość obrażeń wiąże się z tym, że nie ma on umiejętności obszarowych przez co gdy jest atakowany przez więcej jednostek nie ma on szans.
W następnej części postaram się opisać resztę klas.
- Walką na dystans.
- Małą ilością zdrowia.
- Bardzo dużą ilością obrażeń.
Czarodziej:
Posiada on bardzo małą ilość zdrowia, lecz ma umiejętności dające mu tarcze przez co wiele jednostek nie zadaje mu obrażeń.
Zaatakowany przez kilka jednostek naraz staje się bardzo łatwym celem.
Posiada on bardzo duże obrażenia, lecz nie posiada on umiejętności obszarowych przez co w walce z większą ilością jednostek jest łatwym celem.
Zaklinacz:
Tak samo jak czarodziej posiada małą ilość zdrowia oraz umiejętności dające tarcze.
Posiada on również duchy które po przywołaniu robią większość za niego.
Duża ilość obrażeń wiąże się z tym, że nie ma on umiejętności obszarowych przez co gdy jest atakowany przez więcej jednostek nie ma on szans.
W następnej części postaram się opisać resztę klas.