Aktualizacja przedmiotów w przed sezonie 2021
Riot Games lubi namieszać trochę co sezon, wprowadzając nowe zmiany z roku na rok. Każdy przedsezon to coś nowego dla graczy League of Legends. Nie inaczej ma się rok 2021 I jego początki. Twórcy gry planują nieco zmienić system przedmiotów w pre-sezonie 2021. Prace ciągle trwają, i sami twórcy mówią o tym, że wiele jeszcze może się zmienić. Poniższy artykuł ma zarysować cele zmian przedmiotów dla każdej roli w grze, oraz zmiany odnośnie statystyk.
Leczenie – Meta ciągle się zmienia, jednak ta statystyka pozostaje cały czas na topie. Tak wiele postaci korzysta z leczenia, że budowanie przedmiotów osłabiających leczenie stało się przykrym przymusem, a nie możliwością. Możemy oczekiwać, że w 2021 będzie znacznie mniej leczenia.
Głębokie Rany – Statystyka bezpośrednio kontrująca bohaterów wyposażonych w nadmierne przywracanie zdrowia. Jednak wydaje się ona nieco blado wypadać na tle ogromnych zasobów życia. Twórcy skupią się aby głębokie rany były mocniejsze niż teraz, kosztem początkowej fazy gry.
![](https://bananki-15199.kxcdn.com/photos/bananapedia/bfdb97eb3c5c48da3e988ed36e00392a.jpg)
Rework czasu odnowienia umiejętności
Znany nam dotychczas system CDR zupełnie się zmieni, ówczesny pułap 40% zwiększy się do nawet 100%! Teraz siła CDR rośnie wykładniczo, zamiast liniowo, jak ma to być wprowadzone. To oznacza, że jeśli kupimy 10% CDR to będziemy rzucać 10% więcej zaklęć, teraz jest to 11%. Wydaje się, że jest to nerf ale kiedy zniesiemy górną granicę, jest to ogromna zmiana.
Nieustępliwość – Trochę zapomniana statystyka, gdyż mało przedmiotów daje ją nam bezpośrednio, możemy jej trochę zdobyć również dzięki runom. Wpływa ona na długość CC, jednak nie na każdy rodzaj i to było mylące. Dodatkiem ma być redukcja czasu podrzucenia oraz przygwożdżenia.
Dżungla i przedmioty
W tamtym sezonie wspierający na dolnej alei otrzymali nowiutkie przedmioty, teraz przyszedł czas na dżunglerów. Zmiany mają na celu wsparcie zakupowych wyborów, i pomoc w tworzeniu różnych zestawów przedmiotów. Nowe przedmioty otrzymają przydatne statystyki, oraz łatwiej będzie je złożyć.
![](https://bananki-15199.kxcdn.com/photos/bananapedia/742ab7273e143c3b09ae703ce414ef6a.jpg)
Strzelcy
Aktualnie wielu graczy narzeka, że chcąc robić cokolwiek w grze, trzeba zakupić itemy must have. Znacząco wpływa to na przyjemność z gry, no bo zamiast dokonywać różnych wyborów, kupujemy zawsze to samo, inaczej inni mieli by zbyt wielką przewagę. Koniec z tym! Przedmioty zostaną tak wyważone, że będzie można w nich przebierać bez ogromnej straty w kluczowych statystykach. Gracze którzy cenią sobie samotną rozgrywkę również otrzymają dla siebie przedmioty, które pomogą im przetrwać w trudnych chwilach, kiedy support poszedł na chwilę do toalety. ADC w przyszłym sezonie otrzymają dużo nowości :)
Magowie
O ile przedmioty do środkowej i późnej fazy gry mają zróżnicowane działanie i zastosowanie, to te na sam początek nie wyróżniają się specjalnie, i każdy skupia się tylko na ilości mocy umiejętności. Ich wybór ma się wzbogacić i nie być taki oczywisty. Ponadto przez rework CDR możemy czekać na itemy opierające się o częstotliwość rzucania zaklęć. Postacie które atakują z dalekiego dystansu też otrzymają swój kawałek tortu w postaci nowych przedmiotów.