Call of War 1.5 - co wiadomo?
Witajcie!
W tym artykule przedstawię wam nowe elementy, które mają trafić do CoW w wersji 1.5!
6 listopada, deweloperzy ogłosili, że gra dostanie dużą aktualizacje, która wprowadzi znaczące zmiany w rozgrywce. Dodatkowo od 8 listopada do 12 listopada 2019 roku, będą odbywały się rundy testowe, w czasie których gracze mogą przetestować nową zawartość. Aby wziąć w nich udział należy posiadać 11 poziom konta.
Pierwszą zauważalną nowością jest to, że wojsko będzie można produkować tylko w prowincjach miejskich (miastach). Zostało dodanych wiele nowych budynków, które znacząco zmieniają rozgrywke. Poniżej podział tych budynków. (jw.= jak wyżej)
Budynki, które możemy budować w miastach:
- fabryka czołgów (5 poziomów)
- odlewnia artylerii (jw.)
- koszary (jw.)
- fabryka samolotów (jw.)
- tajne laboratorium (jw.)
- przemysł (jw.)
- bunkry (jw.)
Budynki, które można budować w zwykłych prowincjach:
- lokalny przemysł (3 poziomy)
- infrastruktura (jw.)
- pas startowy (jw.)
- fortyfikacje (jw.)
Chyba nie muszę tłumaczyć do czego dany budynek służy (same nazwy nam wskazują do czego służy).
Teraz ważna informacja!
Od wersji 1.5 jednostki obecne na mapie nie będą automatycznie ulepszane po osiągnięciu nowego poziomu badań. Będziemy musieli wyprodukować nowe jednostki na nowych poziomach. Jednostki na wyższych poziomach będą mogły powstawać tylko w budynkach o wyższych poziomach, podczas gdy budynki o niższych poziomach mogą produkować jednostki na niższych poziomach nawet wtedy, gdy opracowane zostały już jednostki wyższych poziomów.
Co do morali, to sprawa wygląda następująco: kary za podbój i koszty utrzymania prowincji zostały usunięte! Zwiększono natomiast karę za odległość prowincji od stolicy kraju.
Drzewko badań również ulegnie zmianom!
- W kategorii "piechota" znajdują się teraz komandosi i spadochroniarze.
- 1 poziom rakiety wyodrębniono jako osobną jednostke (latającą bombę)
- Usunięto jednostki: "atomowy okręt podwodny", "atomowy pancernik" i "atomowy lotniskowiec", oraz takie badania jak:"energia atomowa"
- Milicja od teraz zawiera 4 poziomy
Ponadto zostały dodane nowe opisy jednostek.
Pozostałe zmiany:
Komandosi od teraz mają 3 poziomy + 1 "elitarny". Kolejna zmiana, która dotyczy tej jednostki jest taka, że komandosi od teraz są jednostkami stealth (niewidoczne).
Jednak kiedy będą walczyć to staną się oni widoczni, czyli tak samo jak w przypadku okrętów podwodnych. Ignorują oni też premie do obrony wroga.
- Jednostki takie jak: wozy opancerzone i piechota zmotoryzowana dostaną większe pole widzenia, czyli będą mogły służyć do zwiadu.
- Rakiety nie będą ignorować już fortyfikacji i zaczną zadawać obrażenia także sojuszniczym jednostkom.
- Powstała nowa klasa pancerza jednostek - lekko zbrojne
- Jeżeli morale jednostki spadną poniżej 50%, to otrzyma ona wtedy karę do prędkości przemieszczania się
Na razie to tyle informacji w tym artykule. Jeżeli tylko pojawią się kolejne informacje odnośnie aktualizacji 1.5, to pojawi się o tym artykuł.
Dziękuje za uwagę!