Clash Royale - Deck na 3 arenę
Deck ten nosi nazwę "Giant Goblin Barrel Push" i jest przeznaczony na trzecią arenę w Clash Royale. Talia ta polega na zmuszeniu przeciwnika do użycia jego karty z czarem. Dzięki temu zyskujemy przewagę w liczbie eliksirów i jesteśmy na dobrej drodze do wygrania walki. Decki o podobnym zastosowaniu wykorzystywane są już na wyższych arenach, jednak bardziej doświadczeni gracze postanowili wrócić na niższe poziomy i wdrożyć coś takiego na arenie trzeciej.
Ta talia jest idealna na tym etapie, ponieważ bardzo dobrze się sprawdza oraz z tego powodu, iż dostępne jednostki wyśmienicie pokrywają nawzajem swoje wady.
Głównymi agresorami jest gigant wraz z muszkieterem, zaś beczka z goblinami przyda nam się dopiero później. Na arenie trzeciej zdobywamy po raz pierwszy barbarzyńców, dzięki czemu możemy wystawić na nich bombera wraz z armią szkieletów, co sprawdzi się bardzo dobrze. Jeżeli wróg postanowi użyć właśnie na powyższe karty swoich czarów, nie zastanawiajcie się długo! Od razu wystawcie beczkę goblinów na jedną z jego wież.
Ta talia jest idealna na tym etapie, ponieważ bardzo dobrze się sprawdza oraz z tego powodu, iż dostępne jednostki wyśmienicie pokrywają nawzajem swoje wady.
Głównymi agresorami jest gigant wraz z muszkieterem, zaś beczka z goblinami przyda nam się dopiero później. Na arenie trzeciej zdobywamy po raz pierwszy barbarzyńców, dzięki czemu możemy wystawić na nich bombera wraz z armią szkieletów, co sprawdzi się bardzo dobrze. Jeżeli wróg postanowi użyć właśnie na powyższe karty swoich czarów, nie zastanawiajcie się długo! Od razu wystawcie beczkę goblinów na jedną z jego wież.
Ale chwila... co właściwie znajduje się w tym decku?
Oto karty których będziemy używać:
Łuczniczki - Są mocniejsze od podstawowych goblinów z włóczniami, są dobre do obrony jak i do wsparcia, ponieważ są wolniejsze od goblinów. Polecam używać ich aby zwabiać jednostki wroga do środka areny zamiast naszych wież, tak aby one (wieże) nie dostały żadnych obrażeń.
Strzały - Czar ten jest wręcz stworzony do zabijania goblinów, więc najlepszą kartą na nich będzie ta. Jest to też alternatywa zamiast bombera do zabicia wrogiej armii szkieletów.
Bomber - Barbarzyńcy pojawiają się dopiero na tej arenie, przez co wiele osób ich w tym czasie używa. Użyj przeciwko nim bombera bądź szkieletowej armii, aby zwabić strzały wroga. Obrażenia zadawane przez tą jednostkę są dobre w stosunku do innych kart, jak i do wież przeciwnika.
Oto karty których będziemy używać:
Łuczniczki - Są mocniejsze od podstawowych goblinów z włóczniami, są dobre do obrony jak i do wsparcia, ponieważ są wolniejsze od goblinów. Polecam używać ich aby zwabiać jednostki wroga do środka areny zamiast naszych wież, tak aby one (wieże) nie dostały żadnych obrażeń.
Strzały - Czar ten jest wręcz stworzony do zabijania goblinów, więc najlepszą kartą na nich będzie ta. Jest to też alternatywa zamiast bombera do zabicia wrogiej armii szkieletów.
Bomber - Barbarzyńcy pojawiają się dopiero na tej arenie, przez co wiele osób ich w tym czasie używa. Użyj przeciwko nim bombera bądź szkieletowej armii, aby zwabić strzały wroga. Obrażenia zadawane przez tą jednostkę są dobre w stosunku do innych kart, jak i do wież przeciwnika.
Kula ognia - Dobra karta do zabicia barbarzyńców. Można też użyć jej, aby zabić lub zranić grupę jednostek z większą ilością punktów życia.
Gigant - Główny tank, to on przyjmuje na siebie wszystkie obrażenia podczas ataku. Do dobrego ataku postaw go, za nim muszkietera. Aby polepszyć efekt rzuć beczkę z goblinami na atakowaną wieżę bądź tą zostawioną.
Beczka goblinów - Bardzo fajne obrażenia, sam fakt tego, że możemy ją rzucić pod samą wieżę wroga nadaje tej karcie potencjału. Użyj jej zaraz po zlikwidowaniu Twojej armii szkieletów.
Muszkieter - Postaw ją za gigantem, dzięki temu będzie mogła ona z bezpiecznej odległości strzelać do wieży bądź jednostek wroga.
Armia szkieletów - To jest Twoja "przynęta" na czar przeciwnika, dzięki niej będziesz mógł rzucić beczkę goblinów bez zmartwienia się o jej żywot. Jeżeli wróg ich nie zlikwiduje to są oni w stanie zniszczyć nawet całą wieżę rywala, w zależności ilu ich zostało.
Bardzo dziękuję za przeczytanie, mam nadzieję, że zastosujecie ten deck, możliwe nawet aby go po prostu przetestować lub się nim pobawić.
Gigant - Główny tank, to on przyjmuje na siebie wszystkie obrażenia podczas ataku. Do dobrego ataku postaw go, za nim muszkietera. Aby polepszyć efekt rzuć beczkę z goblinami na atakowaną wieżę bądź tą zostawioną.
Beczka goblinów - Bardzo fajne obrażenia, sam fakt tego, że możemy ją rzucić pod samą wieżę wroga nadaje tej karcie potencjału. Użyj jej zaraz po zlikwidowaniu Twojej armii szkieletów.
Muszkieter - Postaw ją za gigantem, dzięki temu będzie mogła ona z bezpiecznej odległości strzelać do wieży bądź jednostek wroga.
Armia szkieletów - To jest Twoja "przynęta" na czar przeciwnika, dzięki niej będziesz mógł rzucić beczkę goblinów bez zmartwienia się o jej żywot. Jeżeli wróg ich nie zlikwiduje to są oni w stanie zniszczyć nawet całą wieżę rywala, w zależności ilu ich zostało.
Bardzo dziękuję za przeczytanie, mam nadzieję, że zastosujecie ten deck, możliwe nawet aby go po prostu przetestować lub się nim pobawić.