Clash Royale dobre decki na areny i grandy.
Witam! Chciałbym zaprezentować wam dzisiaj dwa decki, które sam stworzyłem, każdy z nich był testowany 4 razy na arence a 2 razy na grandzie.
Pierwszym zaprezentowany przeze mnie deckiem można grać już od 6 areny (zależy czy ma się w posiadaniu loga)
Natomiast drugim od 9 areny.
Także chciałbym dodać, że pierwszy deck jest dla tych, którzy lubią decki z Giantem, lub jeżeli nie mają dobrych poziomów kart do innych decków.
Natomiast drugi deck jest dla tych, którzy mieli do czynienia ze SpellBaitem, gdyż działa on na podobnej mechanice co SpellBait, lecz gra się nim szybciej i troszkę bardziej "obrotowo", co można wywnioskować po cenach obu decków.
Istotne jest też, by grając na arenie posiadać wymagane poziomy kart. Inaczej przeciwnik może nas ograć bo np. Fireballem nie zniszczymy elixir collectora.
Prezentacja decków:
Pierwszym zaprezentowany przeze mnie deckiem można grać już od 6 areny (zależy czy ma się w posiadaniu loga)
Natomiast drugim od 9 areny.
Także chciałbym dodać, że pierwszy deck jest dla tych, którzy lubią decki z Giantem, lub jeżeli nie mają dobrych poziomów kart do innych decków.
Natomiast drugi deck jest dla tych, którzy mieli do czynienia ze SpellBaitem, gdyż działa on na podobnej mechanice co SpellBait, lecz gra się nim szybciej i troszkę bardziej "obrotowo", co można wywnioskować po cenach obu decków.
Istotne jest też, by grając na arenie posiadać wymagane poziomy kart. Inaczej przeciwnik może nas ograć bo np. Fireballem nie zniszczymy elixir collectora.
Prezentacja decków:
Deck 1 - Retro Giant jest to deck, który inspirowany był na dawnych deckach z aren 1-4.
Informacje, jak grać poszczególnymi kartami w tym decku:
Giant - karta ofensywna, dlatego nie wystawiaj go na obronę! Na obronie może posłużyć knight lub Skeleton Armia (zależy od ataku) . w przeciwnym wypadku możemy stracić możliwość kontry!
Knight - bardzo ważna karta, służy przede wszystkim do kontry: golema (wraz z muszkieterką lub Valkyrią), Gianta, Hog ridera, Gianta Skeletona.
Skeleton Army - karta tylko i wyłącznie defensywna. Używajmy go głównie do kontry princa , pekki lub w nagłej sytuacji (gdy nie mamy Knighta lub Valkyri pod ręką) innych tanków
Log - karta do obrony Goblin Barrela, Princess lub spamu (np. Goblin Gang i Skeleton Army)
Fireball - używajmy go do kontry: Minionym Hordy lub pushów (np. Hog, Ice golem, muszkieteratak
Baby Dragon - można nim kontrować minionym hordę, push lava-loon (wtedy dorzucamy też muszkieterkę) i różne spamu
Muszkieterka - używajmy jej do kontry: balona lub dorzucajmy ją do innych kart tworząc super obronę lub można odrzucić do gianta - tworząc tym ekstra atak
Valkyrie - jest to bardzo mocna karta (tym bardziej po ostatnich boofach) . Używamy ją do obrony wielu kart: Hog Ridera, golema, gianta i innych tanków (prócz lavy i pekki). Także można dołożyć ją do pushu z Giantem, tworząc super atak.
Informacje, jak grać poszczególnymi kartami w tym decku:
Giant - karta ofensywna, dlatego nie wystawiaj go na obronę! Na obronie może posłużyć knight lub Skeleton Armia (zależy od ataku) . w przeciwnym wypadku możemy stracić możliwość kontry!
Knight - bardzo ważna karta, służy przede wszystkim do kontry: golema (wraz z muszkieterką lub Valkyrią), Gianta, Hog ridera, Gianta Skeletona.
Skeleton Army - karta tylko i wyłącznie defensywna. Używajmy go głównie do kontry princa , pekki lub w nagłej sytuacji (gdy nie mamy Knighta lub Valkyri pod ręką) innych tanków
Log - karta do obrony Goblin Barrela, Princess lub spamu (np. Goblin Gang i Skeleton Army)
Fireball - używajmy go do kontry: Minionym Hordy lub pushów (np. Hog, Ice golem, muszkieteratak
Baby Dragon - można nim kontrować minionym hordę, push lava-loon (wtedy dorzucamy też muszkieterkę) i różne spamu
Muszkieterka - używajmy jej do kontry: balona lub dorzucajmy ją do innych kart tworząc super obronę lub można odrzucić do gianta - tworząc tym ekstra atak
Valkyrie - jest to bardzo mocna karta (tym bardziej po ostatnich boofach) . Używamy ją do obrony wielu kart: Hog Ridera, golema, gianta i innych tanków (prócz lavy i pekki). Także można dołożyć ją do pushu z Giantem, tworząc super atak.
Deck 2 - TornadoBait
Ten deck działa podobnie jak SpellBait, lecz ma troszkę inny styl ataku i obrony.
Poradnik do ataku: atakujemy tak jak w spell baicie - ice spiritus i goblin barrel lub troszkę inaczej niż w wyżej wymienionej talii, czyli - dark prince i goblin barrel
Poradniki do kart:
Ice spirit - używamy go do obrony lub ataku, w obronie może spowalniać jednostki lub kontrować takie jak np. Minionym horde, Skeleton Army, Goblin Gang. Natomiast w ataku może przydać się poprzez wysłanie go z dark princem lub/z goblin barrelem
Goblin barrel - używamy tylko i wyłącznie do ataku! Wysyłany na princess tower lub (kiedy princess tower jest zniszczony) king's tower
Dark Prince - używamy go do obrony tanków np. Golem , Hog, giant skeleton i inne. Bądź do ofensywy.
FireBall - używamy do obrony, w nagłej sytuacji można też wysłać go na wieżę (np. Przeciwnik ma 190hp. Na wieży)
Tornado - używamy do obrony, odciągając wrogie jednostki od wieży.
Tesla - używamy do obrony (głównie) tanków lub (w przypadku spell baita) comba z goblin barrelem i knightem
Princess - używamy do obrony i kontry. Wystawiany ją za główną wieżą lub za Princess rowerem. Używamy do kontry pushów (np. Jakaś jednostka jest za tankiem) . kiedy obroni atak, pójdzie na atak, co zmusi przeciwnika do zmarnowania eliksiru.
Goblin Gang - służy do obrony takich kart jak np. Prince lub Pekka, wraz z tornadem może także obronić atak balonem (jeżeli nie mamy pod ręką tesli)
Ten deck działa podobnie jak SpellBait, lecz ma troszkę inny styl ataku i obrony.
Poradnik do ataku: atakujemy tak jak w spell baicie - ice spiritus i goblin barrel lub troszkę inaczej niż w wyżej wymienionej talii, czyli - dark prince i goblin barrel
Poradniki do kart:
Ice spirit - używamy go do obrony lub ataku, w obronie może spowalniać jednostki lub kontrować takie jak np. Minionym horde, Skeleton Army, Goblin Gang. Natomiast w ataku może przydać się poprzez wysłanie go z dark princem lub/z goblin barrelem
Goblin barrel - używamy tylko i wyłącznie do ataku! Wysyłany na princess tower lub (kiedy princess tower jest zniszczony) king's tower
Dark Prince - używamy go do obrony tanków np. Golem , Hog, giant skeleton i inne. Bądź do ofensywy.
FireBall - używamy do obrony, w nagłej sytuacji można też wysłać go na wieżę (np. Przeciwnik ma 190hp. Na wieży)
Tornado - używamy do obrony, odciągając wrogie jednostki od wieży.
Tesla - używamy do obrony (głównie) tanków lub (w przypadku spell baita) comba z goblin barrelem i knightem
Princess - używamy do obrony i kontry. Wystawiany ją za główną wieżą lub za Princess rowerem. Używamy do kontry pushów (np. Jakaś jednostka jest za tankiem) . kiedy obroni atak, pójdzie na atak, co zmusi przeciwnika do zmarnowania eliksiru.
Goblin Gang - służy do obrony takich kart jak np. Prince lub Pekka, wraz z tornadem może także obronić atak balonem (jeżeli nie mamy pod ręką tesli)