Co i jak? Czyli poradnik do Plemion. cz.1/4
Na sam początek przedstawię wam pokrótce co to są Plemiona.
Plemiona to gra strategiczna osadzona w średniowieczu, wcielamy się w niej w króla małej wioski a naszym zadaniem jest doprowadzić ją do wielkiej chwały.
Za plemiona odpowiedzialne jest studio InnoGames które ma na swoim koncie tytuły takie jak:
-Forge of Empires,
-Grepolis,
-The West,
Wszystkie gry zostały spolszczone.
A teraz zacznijmy już nasz poradnik.
W grze mamy dostępne 2 ścieżki rozbudowy:
-Ofensywną: w której głównie zajmujemy się rabowaniem surowców z okolicznych wiosek,
-Defensywną: w której zajmujemy się głównie rozbudową naszej wioski i szkoleniem jednostek obronnych.
W tym poradniku zajmę się przedstawieniem ścieżki defensywnej a w kolejnej części która ukaże się za kilka dni ścieżki ofensywnej.
Plemiona to gra strategiczna osadzona w średniowieczu, wcielamy się w niej w króla małej wioski a naszym zadaniem jest doprowadzić ją do wielkiej chwały.
Za plemiona odpowiedzialne jest studio InnoGames które ma na swoim koncie tytuły takie jak:
-Forge of Empires,
-Grepolis,
-The West,
Wszystkie gry zostały spolszczone.
A teraz zacznijmy już nasz poradnik.
W grze mamy dostępne 2 ścieżki rozbudowy:
-Ofensywną: w której głównie zajmujemy się rabowaniem surowców z okolicznych wiosek,
-Defensywną: w której zajmujemy się głównie rozbudową naszej wioski i szkoleniem jednostek obronnych.
W tym poradniku zajmę się przedstawieniem ścieżki defensywnej a w kolejnej części która ukaże się za kilka dni ścieżki ofensywnej.
Na samym początku zalecam wykonanie kilku pierwszych misji jakie daje nam gra.
Po ich wykonaniu polecam nie rekrutować wtedy kiedy nakazują wojska lecz poczekać z tym do ok 30 godzin przed końcem ochrony wtedy nasza wioska bardziej rozwinie surowce które pod koniec ochrony powinniśmy mieć na poziomie 17/17/14 (Drewno/Glina/Żelazo).
Lecz nie możemy zapomnieć o rozbudowie 3 bardzo ważnych budynków czyli:
Spichlerza który powinien znajdować się na poziomie 14/15
Zagrody dzięki której będziemy mieli ludzi do budowy i szkolenia armii powinna być dostosowana co do rozbudowy naszej wioski np. jeśli mamy surowce tak jak powyżej to zagrodę powinniśmy mieć utrzymaną na równi z Drewnem i Gliną.
Ratusz który będzie potrzebny w kolejnej fazie rozbudowy wioski.
Zostało wam 30 godzin do końca, nie ważne na jakim poziomie macie surowce ale trzeba się zająć obroną i tym właśnie się zajmiemy w kolejnej części tego poradnika.
Po ich wykonaniu polecam nie rekrutować wtedy kiedy nakazują wojska lecz poczekać z tym do ok 30 godzin przed końcem ochrony wtedy nasza wioska bardziej rozwinie surowce które pod koniec ochrony powinniśmy mieć na poziomie 17/17/14 (Drewno/Glina/Żelazo).
Lecz nie możemy zapomnieć o rozbudowie 3 bardzo ważnych budynków czyli:
Spichlerza który powinien znajdować się na poziomie 14/15
Zagrody dzięki której będziemy mieli ludzi do budowy i szkolenia armii powinna być dostosowana co do rozbudowy naszej wioski np. jeśli mamy surowce tak jak powyżej to zagrodę powinniśmy mieć utrzymaną na równi z Drewnem i Gliną.
Ratusz który będzie potrzebny w kolejnej fazie rozbudowy wioski.
Zostało wam 30 godzin do końca, nie ważne na jakim poziomie macie surowce ale trzeba się zająć obroną i tym właśnie się zajmiemy w kolejnej części tego poradnika.
Nasza armia to jedyny środek obronny przed innymi graczami którzy nie będą się z nami bawić.Więc podejdźmy do niej poważnie.
Zacznijmy od wojsk defensywnych które na tej drodze rozwoju co wybraliśmy będą odgrywać główną rolę.
Na samym początku polecam aby rekrutację zacząć już dużo wcześniej gdyż w momencie jak zostanie nam 30 godzin możemy nie mieć zbyt wielu surowców więc polecam rekrutować po 10-20 pikinierów i 10 mieczników dziennie aby gdy zostanie nam te 30 godzin mieć już jakąś obronę i nie będziemy tacy bezbronni.
Gdy już dojdziemy do tej fazy należy natychmiast rozpocząć rozbudowę muru i rekrutację Mieczników oraz łuczników aby na koniec ochrony mieć ich kolejno 300 oraz 175 a mur około poziomu 11.
Niestety nie udało mi się poruszyć wszystkich kwestii w tym poradniku więc napiszę kolejną część o wojskach defensywnych a kolejne 2 o Ofensywnych.
DZIĘKUJE
Zacznijmy od wojsk defensywnych które na tej drodze rozwoju co wybraliśmy będą odgrywać główną rolę.
Na samym początku polecam aby rekrutację zacząć już dużo wcześniej gdyż w momencie jak zostanie nam 30 godzin możemy nie mieć zbyt wielu surowców więc polecam rekrutować po 10-20 pikinierów i 10 mieczników dziennie aby gdy zostanie nam te 30 godzin mieć już jakąś obronę i nie będziemy tacy bezbronni.
Gdy już dojdziemy do tej fazy należy natychmiast rozpocząć rozbudowę muru i rekrutację Mieczników oraz łuczników aby na koniec ochrony mieć ich kolejno 300 oraz 175 a mur około poziomu 11.
Niestety nie udało mi się poruszyć wszystkich kwestii w tym poradniku więc napiszę kolejną część o wojskach defensywnych a kolejne 2 o Ofensywnych.
DZIĘKUJE