Jak to działa
5.0 1 3014 0
09.06.2022

Conflict of Nations - rodzaje wojsk (część 3)

Witam was w ostatniej części artykułu poświęconej typom i rodzajom wojsk dostępnych w grze Conflict of Nations! W ostatniej części zajmiemy się rakietami, oficerami, a także tzw. jednostkami sezonowymi. Zaczynajmy!

Na początek przejdźmy do głowic:

  • głowica konwencjonalna - jest to pierwsza głowica, którą musimy zbadać, aby odblokować możliwość badania rakiet/pocisków i innych typów głowic. Głowica ta zadaje ogromne obrażenia celom twardym (np: czołgom) oraz (gdy użyjemy pocisku balistycznego) budynkom i populacji miasta.
  • głowica chemiczna - jest to drugi typ głowicy. Głowica ta powoduje skażenie terenu, w którym wykonaliśmy uderzenie. Zadaje ona ogromne obrażenia miękkim celom (takim jak np: piechota) oraz populacji miasta. Nie niszczy ona budynków.
  • głowica nuklearna - jest to ostatni i trzeci typ głowicy dostępnej w grze. Jeżeli ją zbadamy, to wtedy otrzymamy także możliwość odkrycia i używania międzykontynentalnych pocisków balistycznych (ICBM). Zadaje ona ogromne obrażenia wszystkim rodzajom jednostek, niszczy budynki, drastycznie zmniejsza populacje oraz powoduje skażenie terenu.

Znamy już głowice, przejdźmy więc teraz do typów pocisków i rakiet dostępnych w grze.

  • pocisk manewrujący - pociski te mogą zostać wystrzelone z niektórych samolotów, okrętów, a także specjalnie do tego przeznaczonych mobilnych wyrzutni lądowych. Pociski te mogą uderzyć w dowolny punkt na mapie. Ilość obrażeń zadanych przez pocisk zależy od głowicy, której użyliśmy. Mają one mały zasięg ataku.
  • pocisk balistyczny - jest on wykorzystywany do ataku na strategiczne cele, takie jak miasta. Można go tylko wystrzelić w główne ośrodki regionalne (środek prowincji) lub miasta. Ma on o wiele większy zasięg od pocisku manewrującego, a ilość obrażeń zadawanych przez daną głowicę jest również o wiele większa. Może zostać wystrzelony z okrętów lub mobilnych wyrzutni lądowych. Zadaje obrażenia w promieniu 10
  • międzykontynentalny pocisk balistyczny - jest to ostatni, a zarazem najpotężniejszy typ pocisku. Ma on największy zasięg i niszczy wszystko, co znajdzie się w miejscu ataku. Zawiera on tylko głowice nuklearną i może zostać wystrzelony tylko i wyłącznie z mobilnej wyrzutni rakietowej. Obrażenie są zadawane w promieniu 50, może zostać tylko wycelowany w "środek" prowincji, bądź miasta. Powoduje skażenie terenu.

Przy używaniu pocisków z głowicą chemiczną lub nuklearną, należy zachować ostrożność, ponieważ możemy przez przypadek zniszczyć nasze (bądź sojusznicze) jednostki. Aby wystrzelić dany pocisk musimy mieć wyrzutnię rakiet.

Możliwość produkcji wyrzutni uzyskujemy po zbadaniu danego rodzaju pocisku. Każdy pocisk ma swoją osobną wyrzutnie. Tak więc do pocisków manewrujących trzeba zrobić wyrzutnię pocisków manewrujących, pociski balistyczne muszą mieć wyrzutnię pocisków balistycznych itd.

Zajmijmy się teraz omówieniem oficerów. Oficerowie to specjalne jednostki, które zadają większe obrażenia, a także zapewniają premię dla innych jednostek, które znajdują się w tej samej grupie z oficerem. Mamy wiele rodzajów oficerów, jednak możemy zwerbować tylko jednego oficera każdego typu.

Czyli możemy mieć tylko 1 oficera piechoty, 1 oficera marynarki, 1 oficera spadochroniarzy itd. Każdego oficera możemy ulepszać, tak jak inne jednostki, ale jest tu pewna różnica.

Aby odblokować wyższy poziom oficera, musimy mieć wyższy poziom naszego konta. Wspominałem już o tym, w jednej z pierwszych części artykułu.

Wymagany poziom konta do odblokowania danego poziomu oficera, możemy sprawdzić w drzewku badań.

Na koniec omówię jeszcze "jednostki sezonowe", które są ostatnim typem jednostek dostępnych w grze. Są one związane z tzw. sezonami, w których te jednostki musimy odblokować poprzez zbieranie punktów. Aby zachować jednostkę na stałe, musimy mieć wykupiony dostęp do Rady Bezpieczeństwa (konto premium).

W innym przypadku (brak premium), jednostka ta będzie dostępna do zbadania tylko przez pewien czas. O samych jednostkach można powiedzieć tyle: mają one zwiększone obrażenia i możemy mieć ich tylko kilka, ponieważ, tak jak w przypadku oficerów, jednostki sezonowe mają ograniczoną mobilizację.

To już ostatnia część artykułu. We wszystkich częściach omówiłem każdą jednostkę dostępną w grze.

Dziękuje za uwage!

5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez Bart1607

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Biblioteka Modów - Gothic 2 Noc Kruka - 8. Konflikt

Recenzja Tybero
2

Eternal Edge+ Prologue Krótka recenzja z gry Eternal Edge+Prologue

Recenzja Lukasz7878
3

War Thunder War thunder: Świetna gra Historyczno-Wojenna

Recenzja Zadzamik46
4

Let's Fish Recenzja gry Let's Fish

Recenzja marcin072
5

CSGO Prime (B2P) Skiny, które mają inne elementy

Poradnik JestemKacper
6

Rocket League (B2P) Rocket League-nowy event

Recenzja Gitarz
7

Minecraft Jak grać w minecraft?

Tutorial keszy
8

CSGO Prime (B2P) CS GO recenzja na podstawie doświadczeń i wiedzy z internetu w pigułce

Recenzja KLASIK2117
9

CSGO Prime (B2P) Zabawa czy czysta rywalizacja?

Recenzja MrDamiano
10

Black Desert Online (B2P) [#1] Black Desert Online - Zadania fabularne oraz Node

Poradnik Segohs
Chat