Aktualizacja CS:GO - 21.06.2017
Pierwszą z nich jest edycja wyglądu skórek do broni:
M4A4 | Battlestar
SSG 08 | Big Iron
Glock-18 | Wraiths
Desert Eagle | Directive
Drugim wprowadzonym updatem są zmiany w GOTV z dnia 20.06 do ogólnodostępnej wersji CS:GO (update 1.35.8.9-beta1). Aktualizacja ma dać odczucie swobodniejszego użytku z GOTV. Powodem, który spowodował decyzje Valve odnośnie aktualizacji były częste skargi graczy, na to, iż podczas największych turniejów zdarzało im się pominąć efektowne zabójstwa (na przykład przez śledzenie mapy z punktu innego gracza). Teraz GOTV dostępne jest w dwóch wersjach czasowych z różnym opóźnieniem. Więcej na temat tej aktualizacji znaleźć możecie tutaj: http://blog.counter-strike.net/index.php/2017/06/18898/
Ostatnią istotną zmianą w ważącej ok. 100MB aktualizacji są poprawy na mapie de_cache! Zapewne większość czytających pamięta akcję Alexandre’a „bodyy’ego” Pianaro. Gracz strzelił z respawnu terrorystów, zabijając z AWP znajdującego się na drugim końcu mapy Nicolaia „dev1ce’a” Reedtza. Całą akcję zobaczyć można tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=xxWZdWXaOkE
FMPONE udostępnił dnia 20.06 do workshopu Steam nową wersję mapy cache, która niweluje ten problem. Aktualnie możemy grać na mapie z poprawioną ścianą, przez którą strzał oddawał Alexandre "bodyy" Pianaro. Teraz strzał przez nią zada znacznie mniejszy i zbalansowany damage.
Osobiście bardzo cieszę się z aktualizacji. Dawno nie widzieliśmy znaczących zmian w Counter Strike'u i chodź te bardzo wielkie nie są, to na pewno niwelują bugi pojawiające się do tej pory w grze. Nowe de_cache jest bardziej zbalansowane, co jest kolejnym plusem. Szkoda, że na takie zmiany w mapach (jak zły dźwięk podczas chodzenia) czekać musimy do czasu większych problemów na e-sportowej scenie. Miejmy nadzieje, że zmiany powodowane naciskiem Community też zaczną być wprowadzane!