Bunnyhop - CS:GO Poradnik (Podstawy)
Czym w ogóle jest BunnyHop? Myślę, że tego nie trzeba tłumaczyć, ale na wszelki wypadek powiem. Otóż jest to ciągłe podskakiwanie i w tym samym czasie robieniu stref (manewrowanie na boki). Bunnyhopa robimy w momentach, kiedy chcemy się pobawić lub zwiększyć prędkość postaci np. w momencie gdy chcemy szybko przedostać się z bs A na bs B jednakże jest to ryzykowne. Przydaje się on także do zrobienia długich i trudnych skoków przykładowo z jungle na mapie mirrage na mida (a dokładniej shorta), albo po prostu wykonania szybkiego, ale łatwego skoku.
Strefy wykonujemy za pomocą ruchów myszki oraz przycisków "A" i "D". Gdy chcemy zrobić strefę w lewą stronę musimy przytrzymać klawisz "A" i przesunąć myszkę lekko w lewą stronę. Natomiast w prawo klawisz "D" i przesunąć myszkę w prawo. Ważną rzeczą jest też, aby nie robić ciągle strefy w jedną stronę, gdyż będziemy wtedy kręcić się w kółko. Bunnyhopa nie zrobisz skacząc spacją. Ustaw go na scrolla komendą.
bind "MWHEELUP" "+jump"
Natomiast gdy chcesz scrollując w dół wpisz:
bind "MWHEELDOWN" "+jump"
Ważną rzeczą jest, aby odbić się od ziemi (skoczyć) w idealnym momencie. Musimy się odbijać od ziemi, a nie na niej skakać. Musimy wyczuwać moment, w którym się odbić. Wracając do stref ważne jest, żeby robić je na zmianę tzn. jeden raz w lewo, potem w prawo. I tak w kółko. Nauczenie się zrobienia bunnyhopa 3 razy już jest dużym postępem. Istnieją również komendy na auto bunnyhop, wtedy nie musimy wyczuwać momentu, tylko wystarczy przytrzymać spację. Osobiście nie polecam, gdyż możemy je wpisać jedynie na botach, a potem ciężko się odzwyczaić. Jeśli ktoś jednak chce, poniżej macie komendy, jednakże do ćwiczeń bardzo polecam:
sv_autobunnyhopping 1 - Włącza auto bunnyhop na serwerze lokalnym.
sv_enablebunnyhopping - Wyłącza limit prędkości.
Jeśli poradnik ci pomógł, czy też po prostu chcesz podzielić się swoją opinią pisz w komentarzach, gdyż nie wiem czy takie poradniki wam się podobają, czy coś zmieniać, czy jest okej. Zródłem zdjęć zawartych w artykule jest google grafika. Zabraniam kopiowania pracy na inne strony bez zgody. :)