Jak zrobić swój własny i unikalny plik autoexec? cz2
Cześć
Dzisiaj, po raz kolejny przybliżę wam temat autoexeca w grze Counter-Strike: Global-Offensive. Jeśli nie wiesz czym jest autoexec w csgo to zapraszam do mojego poprzedniego artykułu. Wyjaśniam w nim również jak stworzyć ten plik i wymieniam podstawowe komendy, bindy czy aliasy. Więc jeżeli już wytłumaczyłem wam tą sprawę to teraz przytoczę wam kolejne potrzebne bindy, a nawet pokaże wam jak mieć pod ręką dwa lub więcej celowników np. jeden do karabinów, drugi do pistoletów. Każdą komendę wystarczy jeżeli wkleicie do swojego autoexeca. ZACZYNAMY:
//Nieprzełącznie broni po podnieniesniu jej z ziemi
cl_autowepswitch 0
//Hud
cl_hud_color 4
cl_showloadout 1
alias "awatar1" "cl_hud_playercount_showcount 1"
alias "awatar0" "cl_hud_playercount_showcount 0"
//Radar
cl_hud_radar_scale 1.2
cl_radar_always_centered 0
cl_radar_scale 0.3
Dzisiaj, po raz kolejny przybliżę wam temat autoexeca w grze Counter-Strike: Global-Offensive. Jeśli nie wiesz czym jest autoexec w csgo to zapraszam do mojego poprzedniego artykułu. Wyjaśniam w nim również jak stworzyć ten plik i wymieniam podstawowe komendy, bindy czy aliasy. Więc jeżeli już wytłumaczyłem wam tą sprawę to teraz przytoczę wam kolejne potrzebne bindy, a nawet pokaże wam jak mieć pod ręką dwa lub więcej celowników np. jeden do karabinów, drugi do pistoletów. Każdą komendę wystarczy jeżeli wkleicie do swojego autoexeca. ZACZYNAMY:
//Nieprzełącznie broni po podnieniesniu jej z ziemi
cl_autowepswitch 0
//Hud
cl_hud_color 4
cl_showloadout 1
alias "awatar1" "cl_hud_playercount_showcount 1"
alias "awatar0" "cl_hud_playercount_showcount 0"
//Radar
cl_hud_radar_scale 1.2
cl_radar_always_centered 0
cl_radar_scale 0.3
//Pokazywanie obrażeń w prawym górnym rogu ekranu
developer 1
con_enable "1"
con_filter_text "Damage Given"
con_filter_text_out "Player:"
con_filter_enable "2"
//Nie trzęsienie broni
cl_bobamt_lat 0.1
cl_bobamt_vert 0.1
cl_bob_lower_amt 5.0
cl_bobcycle 0.98
//Na granaty
bind "q" "use weapon_knife; use weapon_flashbang"
bind "z" "use weapon_knife; use weapon_hegrenade"
bind "x" "use weapon_knife; use weapon_smokegrenade"
//Szybkie wyrzucanie bomby
bind "h" "use weapon_c4;drop"
alias "assault" "map cs_assault"
alias "aztec" "map de_aztec"
alias "bank" "map de_bank"
alias "cache" "map de_cache"
alias "canals" "map de_canals"
alias "cobblestone" "map de_cbble"
alias "dust" "map de_dust"
alias "dust2" "map de_dust2"
alias "inferno" "map de_inferno"
alias "italy" "map cs_italy"
alias "lake" "map de_lake"
alias "militia" "map cs_militia"
alias "mill" "map de_mill"
alias "mirage" "map de_mirage"
alias "nuke" "map de_nuke"
alias "office" "map cs_office"
alias "overpass" "map de_overpass"
alias "safehouse" "map de_safehouse"
alias "seaside" "map de_seaside"
alias "season" "map de_season"
alias "shortdust" "map de_shortdust"
alias "shorttrain" "map de_shorttrain"
alias "stmarc" "map de_stmarc"
alias "sugarcane" "map de_sugarcane"
alias "train" "map de_tain"
alias "vertigo" "map de_vertigo"
developer 1
con_enable "1"
con_filter_text "Damage Given"
con_filter_text_out "Player:"
con_filter_enable "2"
//Nie trzęsienie broni
cl_bobamt_lat 0.1
cl_bobamt_vert 0.1
cl_bob_lower_amt 5.0
cl_bobcycle 0.98
//Na granaty
bind "q" "use weapon_knife; use weapon_flashbang"
bind "z" "use weapon_knife; use weapon_hegrenade"
bind "x" "use weapon_knife; use weapon_smokegrenade"
//Szybkie wyrzucanie bomby
bind "h" "use weapon_c4;drop"
alias "assault" "map cs_assault"
alias "aztec" "map de_aztec"
alias "bank" "map de_bank"
alias "cache" "map de_cache"
alias "canals" "map de_canals"
alias "cobblestone" "map de_cbble"
alias "dust" "map de_dust"
alias "dust2" "map de_dust2"
alias "inferno" "map de_inferno"
alias "italy" "map cs_italy"
alias "lake" "map de_lake"
alias "militia" "map cs_militia"
alias "mill" "map de_mill"
alias "mirage" "map de_mirage"
alias "nuke" "map de_nuke"
alias "office" "map cs_office"
alias "overpass" "map de_overpass"
alias "safehouse" "map de_safehouse"
alias "seaside" "map de_seaside"
alias "season" "map de_season"
alias "shortdust" "map de_shortdust"
alias "shorttrain" "map de_shorttrain"
alias "stmarc" "map de_stmarc"
alias "sugarcane" "map de_sugarcane"
alias "train" "map de_tain"
alias "vertigo" "map de_vertigo"
A teraz jak zrobić dwa zamienne celowniki.
Wystarczy, że utworzysz nowy plik i wrzucisz go do tego samego folderu, w którym masz swój plik autoexec. Nowy plik nazwiemy celownik1, wpisz do niego wszystkie komendy na celownik np.
cl_crosshair_drawoutline "0"
cl_crosshairalpha "800"
cl_crosshaircolor "4"
cl_crosshairdot "0"
cl_crosshairgap "-1"
cl_crosshairscale "600"
cl_crosshairsize "4"
cl_crosshairstyle "5"
cl_crosshairthickness "1"
cl_crosshairusealpha "1" i zapisz. Następnie wejdź w plik autoexec i napisz bind "k" "exec celownik1.cfg", jak klikniesz literę k to wtedy włączy Ci się twój standardowy celownik. Następnie utwórz kolejny plik tekstowy i wrzuć do niego kolejny celownik np.
cl_crosshair_drawoutline "1"
cl_crosshair_dynamic_maxdist_splitratio "0.0"
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_innermod "1"
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_outermod "0.300000"
cl_crosshair_dynamic_splitdist "5"
cl_crosshair_outlinethickness "1"
cl_crosshairalpha "98"
cl_crosshaircolor "5"
cl_crosshaircolor_b "0"
cl_crosshaircolor_g "255"
cl_crosshaircolor_r "0"
cl_crosshairdot "0"
cl_crosshairgap "-4"
cl_crosshairgap_useweaponvalue "0"
cl_crosshairscale "0"
cl_crosshairsize "1"
cl_crosshairstyle "4"
cl_crosshairthickness "3"
cl_crosshairusealpha "1"
cl_fixedcrosshairgap "1000"
i zapisz plik w formacie cfg i nazwij celownik2, i wrzuć ten plik tekstowy do tego folderu z plikiem autoexec. Później napisz w autoexecu bind "l" "exec celownik2.cfg". Wspomnę jeszcze, że tak jak robicie celowniki możecie zrobić zestaw komend. To wszystko co uważam za najważniejsze. Dzięki za poświęcony czas, cześć.
Wystarczy, że utworzysz nowy plik i wrzucisz go do tego samego folderu, w którym masz swój plik autoexec. Nowy plik nazwiemy celownik1, wpisz do niego wszystkie komendy na celownik np.
cl_crosshair_drawoutline "0"
cl_crosshairalpha "800"
cl_crosshaircolor "4"
cl_crosshairdot "0"
cl_crosshairgap "-1"
cl_crosshairscale "600"
cl_crosshairsize "4"
cl_crosshairstyle "5"
cl_crosshairthickness "1"
cl_crosshairusealpha "1" i zapisz. Następnie wejdź w plik autoexec i napisz bind "k" "exec celownik1.cfg", jak klikniesz literę k to wtedy włączy Ci się twój standardowy celownik. Następnie utwórz kolejny plik tekstowy i wrzuć do niego kolejny celownik np.
cl_crosshair_drawoutline "1"
cl_crosshair_dynamic_maxdist_splitratio "0.0"
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_innermod "1"
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_outermod "0.300000"
cl_crosshair_dynamic_splitdist "5"
cl_crosshair_outlinethickness "1"
cl_crosshairalpha "98"
cl_crosshaircolor "5"
cl_crosshaircolor_b "0"
cl_crosshaircolor_g "255"
cl_crosshaircolor_r "0"
cl_crosshairdot "0"
cl_crosshairgap "-4"
cl_crosshairgap_useweaponvalue "0"
cl_crosshairscale "0"
cl_crosshairsize "1"
cl_crosshairstyle "4"
cl_crosshairthickness "3"
cl_crosshairusealpha "1"
cl_fixedcrosshairgap "1000"
i zapisz plik w formacie cfg i nazwij celownik2, i wrzuć ten plik tekstowy do tego folderu z plikiem autoexec. Później napisz w autoexecu bind "l" "exec celownik2.cfg". Wspomnę jeszcze, że tak jak robicie celowniki możecie zrobić zestaw komend. To wszystko co uważam za najważniejsze. Dzięki za poświęcony czas, cześć.