Jak zrobić swój własny i unikalny plik autoexec? cz2
Dzisiaj, po raz kolejny przybliżę wam temat autoexeca w grze Counter-Strike: Global-Offensive. Jeśli nie wiesz czym jest autoexec w csgo to zapraszam do mojego poprzedniego artykułu. Wyjaśniam w nim również jak stworzyć ten plik i wymieniam podstawowe komendy, bindy czy aliasy. Więc jeżeli już wytłumaczyłem wam tą sprawę to teraz przytoczę wam kolejne potrzebne bindy, a nawet pokaże wam jak mieć pod ręką dwa lub więcej celowników np. jeden do karabinów, drugi do pistoletów. Każdą komendę wystarczy jeżeli wkleicie do swojego autoexeca. ZACZYNAMY:
//Nieprzełącznie broni po podnieniesniu jej z ziemi
cl_autowepswitch 0
//Hud
cl_hud_color 4
cl_showloadout 1
alias "awatar1" "cl_hud_playercount_showcount 1"
alias "awatar0" "cl_hud_playercount_showcount 0"
//Radar
cl_hud_radar_scale 1.2
cl_radar_always_centered 0
cl_radar_scale 0.3
developer 1
con_enable "1"
con_filter_text "Damage Given"
con_filter_text_out "Player:"
con_filter_enable "2"
//Nie trzęsienie broni
cl_bobamt_lat 0.1
cl_bobamt_vert 0.1
cl_bob_lower_amt 5.0
cl_bobcycle 0.98
//Na granaty
bind "q" "use weapon_knife; use weapon_flashbang"
bind "z" "use weapon_knife; use weapon_hegrenade"
bind "x" "use weapon_knife; use weapon_smokegrenade"
//Szybkie wyrzucanie bomby
bind "h" "use weapon_c4;drop"
alias "assault" "map cs_assault"
alias "aztec" "map de_aztec"
alias "bank" "map de_bank"
alias "cache" "map de_cache"
alias "canals" "map de_canals"
alias "cobblestone" "map de_cbble"
alias "dust" "map de_dust"
alias "dust2" "map de_dust2"
alias "inferno" "map de_inferno"
alias "italy" "map cs_italy"
alias "lake" "map de_lake"
alias "militia" "map cs_militia"
alias "mill" "map de_mill"
alias "mirage" "map de_mirage"
alias "nuke" "map de_nuke"
alias "office" "map cs_office"
alias "overpass" "map de_overpass"
alias "safehouse" "map de_safehouse"
alias "seaside" "map de_seaside"
alias "season" "map de_season"
alias "shortdust" "map de_shortdust"
alias "shorttrain" "map de_shorttrain"
alias "stmarc" "map de_stmarc"
alias "sugarcane" "map de_sugarcane"
alias "train" "map de_tain"
alias "vertigo" "map de_vertigo"
Wystarczy, że utworzysz nowy plik i wrzucisz go do tego samego folderu, w którym masz swój plik autoexec. Nowy plik nazwiemy celownik1, wpisz do niego wszystkie komendy na celownik np.
cl_crosshair_drawoutline "0"
cl_crosshairalpha "800"
cl_crosshaircolor "4"
cl_crosshairdot "0"
cl_crosshairgap "-1"
cl_crosshairscale "600"
cl_crosshairsize "4"
cl_crosshairstyle "5"
cl_crosshairthickness "1"
cl_crosshairusealpha "1" i zapisz. Następnie wejdź w plik autoexec i napisz bind "k" "exec celownik1.cfg", jak klikniesz literę k to wtedy włączy Ci się twój standardowy celownik. Następnie utwórz kolejny plik tekstowy i wrzuć do niego kolejny celownik np.
cl_crosshair_drawoutline "1"
cl_crosshair_dynamic_maxdist_splitratio "0.0"
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_innermod "1"
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_outermod "0.300000"
cl_crosshair_dynamic_splitdist "5"
cl_crosshair_outlinethickness "1"
cl_crosshairalpha "98"
cl_crosshaircolor "5"
cl_crosshaircolor_b "0"
cl_crosshaircolor_g "255"
cl_crosshaircolor_r "0"
cl_crosshairdot "0"
cl_crosshairgap "-4"
cl_crosshairgap_useweaponvalue "0"
cl_crosshairscale "0"
cl_crosshairsize "1"
cl_crosshairstyle "4"
cl_crosshairthickness "3"
cl_crosshairusealpha "1"
cl_fixedcrosshairgap "1000"
i zapisz plik w formacie cfg i nazwij celownik2, i wrzuć ten plik tekstowy do tego folderu z plikiem autoexec. Później napisz w autoexecu bind "l" "exec celownik2.cfg". Wspomnę jeszcze, że tak jak robicie celowniki możecie zrobić zestaw komend. To wszystko co uważam za najważniejsze. Dzięki za poświęcony czas, cześć.