Komendy do CS:GO Cz. I
Komendy na celownik:
cl_crosshairstyle 1-5= Rodzaj celownika.
cl_crosshairthicknes = Grubość celownika.
cl_crosshairgap = Przerwa między kreskami celownika.
cl_crosshairsize = Wielkość celownika.
cl_crosshairdot 0-1 = Kropka na środku celownika.
cl_crosshairalpha 0-255 = Przeźroczystość celownika.
cl_crosshaircolor_b 0-255 = Nasycenie koloru niebieskiego.
cl_crosshaircolor_r 0-255 = Nasycenie koloru czerwonego.
cl_crosshaircolor_g 0-255 = Nasycenie koloru zielonego.
cl_hud_radar_scale = Wielkość radaru.
cl_radar_always_centered 0-1 = Wypośrodkowanie mapy.
cl_radar_scale = Skala radaru.
cl_radar_icon_scale_min = Wielkość znaczników na radarze.
Komendy na pozycje broni:
cl_righthand 0 = Ustawia broń w lewej ręce.
viewmodel_offset_x = Ustala pozycję broni X.
viewmodel_offset_y = Ustala pozycję broni.
Yviewmodel_offset_z = Ustala pozycję broni.
Zviewmodel_fov = Ustala odległość widzenia broni.
Komendy ogólne:
sv_cheats 1 = Dostęp komend.
god = Nieśmiertelność dla gracza.
gods = Nieśmiertelność dla wszystkich graczy.
noclip = Tryb obserwatora (umożliwiający latanie i przenikanie przez tekstury).
r_drawothermodels = WallHack
sv_autobunnyhopping = Auto Bunny Hop na serwerze.
sv_infinite_ammo 1 = Nieskończoność ammo i granatów
sv_showimpacts = Zaznacza oddane strzały.
sv_showimpacts_time = Przez jaki czas pokazuje oddane strzały.
ammo_grenade_limit_total =Maksymalna liczba granatów.
mp_roundtime_defuse = Ustawia czas rundy na mapach z paką.
mp_roundtime_hostage = Ustawia czas rundy na mapach z hostami.
mp_buytime = Czas na zakup broni.
mp_buy_anywhere = Ustawia możliwość kupowania w każdym miejscu.
host_timescale = Odpowiada za czas na serwerze, możemy go przyśpieszyć lub zwolnić.
mp_free_armor = Darmowa kamizelka przy odrodzeniu.
mp_warmup_end = Kończy rozgrzewkę.
mp_freezetime = Odpowiada za czas freez na początku rundy.
mp_friendlyfire =Ustawia ogień przyjacielski.
mp_maxmoney = Maksymalna liczba kasy.
mp_maxrounds = Maksymalna liczba rund.
mp_warmuptime = Czas rozgrzewki.
mp_startmoney = Kasa na start.
mp_timelimit = Czas mapy.
roundend = Zakończenie rundy.