Komendy do CS:GO Cz. II
Komendy na boty:
bot_quota = ilość botów, które mają dołączyć do gry.
bot_difficulty 1-3 = Poziom trudności botów.
bot_add_ct = Dodaje bota do CT.
bot_add_t = Dodaje bota do TT.
bot_kick = Wyrzuca boty z gry.
bot_stop 1= Boty nie ruszają się i nie atakują.
bot_place = Tworzy bota w danym miejscu.
bot_crouch = Boty stale kucają.
bot_knives_only = Boty korzystają tylko z noża.
bot_pistols_only = Boty korzystają tylko z pistoletów.
bot_all_weapons = Boty korzystają ze wszystkich broni.
bot_dont_shoot = Boty nie strzelają.
Deathmatch z botami:
mp_teammates_are_enemies 1 = Uruchamia tryb każdy na każdego.
mp_randomspawn = Włącza losowe odradzanie się na mapie.
mp_respawn_on_death_t 1 = Automatyczne odradzanie drużyny T.
mp_respawnwavetime_ct 1 = Ustala czas na odrodzenie drużynie CT.
mp_respawnwavetime_t 1 = Ustala czas na odrodzenie drużynie T.
Komendy na FPS:
cl_showfps 1-4 = Informacje o FPS w lewym górnym rogu gry.
net_graphpos = Pozycja net graph'u.
net_graph = Informacja o naszym FPS, pingu, tickrate serwera itp.
net_graphproportionalfont 0.5-1.0 = Wielkość czcionki net graph'u.
net_graphheight = Miejsce net graph'u (wysokość).
Net Graphfps_max = Maksymalna ilość FPS w grze.
fps_max_menu = Maksymalna ilość FPS w menu.
cl_forcepreload 1 = Ładuje całą mapę wraz z teksturami, modelami, eksplozją granatów podczas dołączania na serwer.
r_drawtracers_firstperson 0 = Wyłącza lecące pociski z karabinu w trybie pierwszoosobowym.
bind „CTRL” „+duck;r_cleardecals” = Wyłącza krew oraz ślady po kulach na ścianach gdy naciśniemy klawisz ctrl.
Ustawienia HUD:
hud_scaling = Wielkość HUD
cl_hud_color 1-9 = Ustala kolor hud'u (KOLORY HUDU DLA NASTĘPUJĄCYCH CYFR : 1 = biały 2 = jasno niebieski 3 = ciemno niebieski 4 = fioletowy 5 = czerwony 6 = pomarańczowy 7 = żółty 8 = zielony 9 = różowy).
cl_hud_background_alpha = Przeźroczystość HUD.
cl_hud_bomb_under_radar = Ikonka bomby pod radarem, gdy ją posiadamy.
cl_hud_healthammo_style = Wyświetlanie paska ilości zdrowia obok liczby HP.
cl_showloadout = Pokazywanie ekwipunku po prawej stronie ekranu.
cl_hud_playercount_pos = Pozycja wyświetlanych graczy.
cl_hud_playercount_showcount = Ilość żywych graczy zamiast wszystkich awatarów.
cl_loadout_colorweaponnames = Wyświetlanie koloru broni po prawej stronie na ekranie.