01.07.2017
Recenzja gry Diablo 3
Diablo 3 jest wydaną przed firmę Blizzard kontynuacją kultowej gry Diablo 2. Jest gra gatunku Hack and Slash, polegająca na przedzieraniu się przez hordy przeciwników w poszukiwaniu coraz to lepszego ekwipunku oraz zdobywaniu coraz to wyższego poziomu oraz nowych umiejętności. Wśród tłumu przeciwników spotykamy różnorakie potwory, nieumarłych, duchy oraz inne stworzenia o różnorakich umiejętnościach które próbują odebrać nam życie. Pomimo potencjału fabuły, gra skupia się bardziej na rozgrywce toczonej po przejściu kampanii, a historię fabularną przytacza nam jedynie małostkowo. Gra posiada typowy dla diablo morczny i krwawy klimat, który dla jednych jest przyjemną otoczką a dla niektórych jest czymś odpychającym, ja jednak uważam że jest to coś co czyni tą grę specyficzną i bez tej otoczki gra nie spełniałaby swojego zadania.
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
W kampanii fabularnej kierujemy jedną z wybranych postaci, każda z nich charakteryzuje się osobną klasą oraz motywacją do zmagań ze złem. Znajdują się wśród nich: czarownik - typowy mag miotający zaklęciami aby siać destrukcje w szeregach wroga, szaman - wykorzystujący do walki voodoo oraz trucizny, łowcę demonów - który rozstrzeliwuje przeciwników za pomocą kusz, barbarzyńcę - typowego siłacza przedzierającego się przez tłumy swoją brutalną potęgą, krzyżowca - wojownika sprawiedliwości, twardego i bardzo trudnego do zabicia oraz mnicha - postać opierającą się na szybkich ciosach wręcz. Rozmaitość klas umożliwia czerpanie dużej przyjemności z gry, a uwydatniają to przedmioty które umożliwiają modyfikacje umiejętności, dodając do nich dodatkowe efekty. Dzięki temu powstają rozmaite build'y, które potrafią zmienić ograną już przez nas postać na tą samą, lecz całkiem nową poprzez zupełnie inny styl gry i umiejętności.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
Sprawia to że gra szybko nam się nie nudzi, gdy mamy dość jednego ustawienia, zabieramy się za zdobywanie przedmiotów modyfikujących nam inne umiejętności i odkrywamy naszą postać na nowo. Przyjemnym aspektem jest wprowadzony przez grę system szczelin w trybie gry po ukończeniu fabuły, który otwiera szczelinę do losowego miejsca wypełnionego różnorakimi przeciwnikami, po których określonej liczbie pojawia się główny strażnik tego miejsca. Ukończenie szczeliny odbywa się w określonym czasie, który bierze udział w rankingu, co wywołuje chęć do konkurencji z innymi graczami, oraz ciągła progresję naszej postaci poprzez ulepszanie ekwipunku oraz dobór coraz to lepszych ustawień umiejętności. Gra jest przyjemna, ponieważ, według mnie, działa jako odgromnik stresu - grając w grę bezmyślnie sieczemy hordy potworów, co jest przyjemne ale nie wiąże się z większym wysiłkiem umysłowym. Jeśli ktoś jeszcze nie miał z nią kontaktu, serdecznie polecam ogranie tego tytułu.