12. Jak grać? #Slark
Pierwsza umiejętność – Dark Pact – po 1,5 sekundowym opóźnieniu Slark poświęca cześć swoich punktów życia, usuwając większość negatywnych efektów na niego nałożonych, jednocześnie zadając obrażenia magiczne w wysokości 75/150/225/300 w zależności od poziomu umiejętności w obrębie 325 jednostek.
Druga umiejętność – Pounce – Slark skacze przed siebię chwytając pierwszego napotkanego przeciwnika (nie działa na creepy). Złapana jednostka zostaje przywiązana w miejscu w którym została schwytana na 3.5 sekundy oraz otrzymuję obrażenia w wysokości 40/80/120/160 w zależności od poziomu umiejętności.
Czwarta umiejętność – Shadow Dance – po użyciu Slark chowa się w cienistych chmurach i regeneruje swoje życie, stając się odpornym na wykrycie. Atakowanie, używanie umiejętności lub przedmiotów nie ukaże Slarka. Gdy umiejętność nie jest używana działa ona jako aura dla Slarka, aktywując się jeżeli w pobliżu nie ma przeciwnych bohaterów, regenerując punkty życia o 3%/5%/7% z maksymalnej ilości punktów życia jednocześnie zwiększając szybkość ruchu o 30%/35%/40% w zależności od poziomu umiejętności. Może zostać ulepszona poprzez zakup Aghanim's Scepter – działa na wszystkich sojuszników w zasięgu 325 jednostek.
Podsumowując, Slark po zdobyciu odpowiedniej ilości golda i expa staje się świetnym zabójcą, który w rękach doświadczonego gracza potrafi w pojedynkę wygrać gre dla swojej drużyny. Nie jest to jednak postać łatwa do opanowania w szczególności dla początkujących graczy, dlatego nie jest polecana nowym graczom.