14. Jak grać? #Dazzle
Pierwsza umiejętność – Poison Touch - Dazzle rzuca potężne zaklęcie na wybraną jednostkę wroga (działa zarówno na bohaterów jak i creepy), stopniowo zmniejszając jej szybkość ruchu i zadając obrażenia w wysokości 14/20/26/36 na sekundę w zależności od poziomu umiejętności. Czas otrzymywania obrażeń to 7 sekund. Jeżeli przeciwnik zostanie zaatakowany przez Dazzla umiejętnością na czwartym poziomie zostanie on również ogłuszony na 1 sekundę.

Trzecia umiejętność – Shadow Wave – Dazzle wysyła pocisk, który odbija się 3/4/5/6 razy między sojuszniczymi jednostkami w maksymalnej odległości 475 jednostek od siebie lecząc je o 80/100/120/140 punktów życia w zależności od poziomu umiejętności. Jednocześnie zadaje on obrażenia przeciwnikom w zasięgu 185 jednostek w wysokości 80/100/120/140 w zależności od poziomu umiejętności. Dazzle jest zawsze leczony po użyciu umiejętności niezależnie od jego pozycji.


Przedmioty rekomendowane w początkowej fazie gry to: Animal Courier oraz Wardy (grając jako support), Healing Salve, Tango, Clarity, Boots Of Speed. Kluczowe przedmioty to: Arcane Boots, Mekansm oraz Aether Lens. Przedmioty sytuacyjne to: Scythe Of Vyse, Mekansm, Shiva's Guard, Aghanim's Scepter, Force Staff lub Glimmer Cape.
Podsumowując, Dazzle jest skuteczny tylko i wyłącznie w starciach drużynowych. Jest on dosyć łatwy do opanowania, więc może być polecany nowym graczom. Jeżeli grany jest jako support, nie można zapominać o konsekwentnym kupowaniu wardów jeżeli wymaga tego rozgrywka.