19. Jak grać? #Kunkka
Pierwsza umiejętność – Torrent – Kunkka wzywa potężny wir wodny, który aktywuje się po opóźnieniu 1.6 sekundy w wybranym miejscu w zasięgu 1500 jednostek. Wszystkie jednostki stojące na aktywnym wirze (zasięg 225 jednostek) zostają spowolnione o 35% oraz ogłuszone na 1.6 sekundy, jednocześnie otrzymują obrażenia w wysokości 75/150/225/300 w zależności od poziomu umiejętności.
Trzecia umiejętność – X Marks the Spot – Kunkka używa umiejętności na wybranym bohaterze (sojuszniczym lub przeciwnym) zaznaczając jego pozycje na ziemi znakiem X, a następnie cofając go do zaznaczonej wcześniej pozycji po maksymalnym czasie 4 sekund dla przeciwników oraz 8 sekund dla sojuszniczych bohaterów. Umiejętność może zostać użyta z maksymalnej odległości 400/600/800/1000 jednostek. Umiejętność może zostać przerwana aktywując Black King Bar.
Przedmioty rekomendowane w początkowej fazie gry to: Tango, Healing Salve, Clarity, Boots of Speed (później przerobione do Phase Boots), Bottle. Przedmioty główne dla Kunkki to: Shadow Blade (później przerobione do Silver Edge), Drum of Endurance, Battle Fury, Daedalus, Assault Cuirass, Blink Dagger, czasami nawet Divine Rapier.
Podsumowując, Kunkka jest postacią skuteczną w wielu sytuacjach, jednak nie jest łatwy do opanowania, szczególnie dla początkujących graczy.