23. Jak grać? #Lion (Demon Witch)
Pierwsza umiejętność – Earth Spike – Lion używając umiejętności w wybranym miejscu z maksymalnego zasięgu 500 jednostek zaburza ziemię z której powstają wyrastają kolce utworzone z podłoża. Przeciwnicy uderzeni umiejętnością (działa zarówno na bohaterów jak i creepy) zostają ogłuszeni na czas 1.4/1.8/2.2/2.6 sekundy oraz otrzymują obrażenia w wysokości 80/140/200/260 w zależności od poziomu umiejętności.
Trzecia umiejętność – Mana Drain – Lion używając umiejętność wysysa manę z wybranego przeciwnego bohatera posiadającego manę (lub range creepa) przez maksymalny czas 5 sekund. Ilość many wyssanej na sekundę jest równa 20/40/60/120 w zależności od poziomu umiejętności.
Umiejętność może zostać użyta z maksymalnej odległości 850 jednostek.
Czwarta umiejętność – Finger of Death – Lion atakuje wybraną jednostkę wrogą (działa zarówno na bohaterów jak i creepy) z maksymalnej odległości 900 jednostek zadając ogromne obrażenia magiczne w wysokości 600/725/850 w zależności od poziomu umiejętności. Umiejętność może zostać ulepszona poprzez zakup Aghanim's Scepter – zwiększa zadawane obrażenia do 800/925/1050 w zależności od poziomu umiejętności.
Podsumowując, Lion jest bohaterem, który może ułatwić wygranie linii swojemu głównemu carry jak i całej drużynie, jednak ze względu na małą ilość obrony oraz punktów życia jest łatwym celem dla przeciwnego carry i może szybko polec w walkach drużynowych, co może zniechęcać początkujących graczy. Grając Lionem nie należy zapominać, iż jest on głównie supportem, przez co należy konsekwentnie od początku rozgrywki do końca kupować observer oraz sentry wardy.