6. Jak grać? #Mirana
Pierwsza umiejętność – Starstorm – Mirana przywołuje meteory, które zadają obrażenia pobliskim jednostkom w wysokości 75/150/225/300 w zależności od poziomu umiejętności w zasięgu 650 jednostek. Przeciwnik znajdujący się najbliżej Mirany podczas użycia przez nią umiejętności jest atakowany podwójnie. Umiejętność może zostać ulepszona poprzez zakup Aghanim's Scepter – staje się ona pasywna i uderza wszystkich przeciwników (zarówno bohaterów jak i creepy) w zasięgu umiejętności co 10 sekund. Umiejętność nie aktywuje się gdy Mirana jest niewidzialna.
Trzecia umiejętność – Leap – Mirana skacze przed siebie na odległość 600/700/800/900 jednostek zwiększając przy tym szybkość ruchu o 8%/12%/16%/20% oraz szybkość ataku o 16/32/48/64 jednostek w zależności od poziomu umiejętności wszystkim sojuszniczym jednostkom (również creepom) w okolicy. Bonusy trwają przez 5 sekund.
2.5/2/1.5 sekundy w zależności od poziomu umiejętności. Użycie jakichkolwiek przedmiotów lub zaatakowanie przeciwnika ujawnia bohatera będącego pod wpływem umiejętności na czas opóźnienia zależny od poziomu umiejętności.
Przedmioty rekomendowane w początkowej fazie gry to: Power Treads lub Phase Boots, Ring Of Aquila, Bottle (w przypadku grania na Midlane), Wardy oraz kurier (jeżeli postać grana jest na pozycji Supporta). Przedmioty przydatne w późniejszej fazie gry to: Diffusal Blade, Linken's Sphere lub Black King Bar, Etheral Blade, Eye Of Skadi oraz Mjollnir.
Podsumowując, Mirana jest postacią bardzo uniwersalną, dzięki swoim umiejętnościom potrafi zmienić stan gry o 180 stopni w mgnieniu oka. Nie jest to jednak postać, której mechaniki są łatwe do opanowania w szczególności dla początkujących graczy.