7. Jak grać? #Anti Mage
Pierwsza umiejętność – Mana Break – każdy atak pali 28/40/52/64 many przeciwnika w zależności od poziomu umiejętności jednocześnie dodając 60% punktów ze spalonej many do obrażeń Anti Maga. Umiejętność ta nie łączy się ze specjalnymi przedmiotami które palą manę przeciwnika, np. Diffusal Blade.
Trzecia umiejętność – Spell Shield – pasywna umiejętność zwiększająca odporność na magię o 26%/34%/42%/50% w zależności od poziomu umiejętności. Łączy się z innymi efektami i przedmiotami o takim działaniu. Może zostać ulepszona poprzez zakup Aghanim's Scepter – tworzy się magiczna tarcza, która blokuje i jednocześnie odbija nadchodzącą umiejętność w stronę Anti Maga raz na 12 sekund.
Czwarta umiejętność – Za każdy brakujący punkt many u przeciwnika zadawane są obrażenia w wysokości 0.6/0.85/1.1 w zależności od poziomu umiejętności. Obrażenia po użyciu umiejętności zadawane są przeciwnym jednostkom (zarówno bohaterom jak i creepom) w zasięgu 500 jednostek.
Cel na którym użyta została umiejętność zostaje również ogłuszony na 0.3 sekundy. Może zostać użyta również na jednostkę bez many – nie otrzyma ona obrażeń ale zostanie ogłuszona na 0.3 sekundy (np, w celu zatrzymania teleportacji).
Podsumowując, Anti Mage na początku rozgrywki jest dosyć łatwy do złapania i zabicia, lecz jeśli będzie on miał możliwość zdobyć odpowiednią ilość golda i expa, czego następstwem będzie zakupienie potrzebnych przedmiotów jest on w stanie poprowadzić całą drużynę do zwycięstwa.
Nie jest to postać najłatwiejsza do opanowania, gdyż wymaga refleksu oraz umiejętności poruszania się po mapie. Nie jest więc ona polecana początkującym graczom.