Jak to działa
Przejdź do gry DOTA 2
DOTA 2
5.0 1 1476 0
10.07.2017

Hard Aim- jak sobie poradzić

Każdy atak w Docie 2 jest samonaprowadzany po jego wykonaniu. Jedyny sposób na uniknięcie to krycie się za creep'ami licząc na missclick albo zwiększenie statystyki uniku. Umiejętności działają podobnie. Mamy do dyspozycji efekty obszarowe, bądź precyzyjne. Precyzyjne ciężko uniknąć, a z obszarowych można wyjść mimo ,że zadają obrażenia (nakładają efekty) większej ilości bohaterów. Są jednak umiejętności w których celowanie nie jest takie proste. Nawet, jeśli mają efekt obszarowy trzeba długo poczekać, aż pojawi się w tym miejscu. Wynagradzane są jednak ogromnymi bonusami.
Większość z nich ma bonus w postaci dodatkowego zasięgu. Najlepszym przykładem takiej umiejętności jest Sacred Arrow umiejętność Mirany. Zasięg ogromny ,jednak zabija pierwszego wroga na którego natrafi podczas lotu, także creepy w dżungli.
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
Problem leży w tym ,że by uzyskać pełną efektywność należ strzelić z daleka. Strzelając z daleka musimy wziąć poprawkę na to ,że wróg porusza się. Ustawienie poprawki może i jest proste kiedy wróg ucieka ze stałą prędkością, ale branie poprawki na to ,że coś nam stanie na drodze zużywa zbyt dużo czasu. Ograniczamy wtedy strzały do linii prostej z tylko małym odchyleniem kierunku wektorów poruszania się przeciwnika i naszego celowania. Omijamy w ten sposób creepy znajdujące się na linii i broniące swoich bohaterów.
Jeżeli sądzi się ,że neutralne creepy mogą być przeszkodą to prawdziwy kłopot sprawia Meat Hook od Pudge. Nieco mniejszy zasięg, wzmacniany od niedawna przez Aghanim's Scepter. Daje strategiczne przydatny efekt w postaci przyciągnięcia postaci do siebie. Nie jest to jednak proste ,ponieważ umiejętność służy także do ratowania sojuszników. Nawet nasze creepy mogą wtedy uratować wroga od śmierci.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Należy pamiętać ,że hak zabiera postać tylko podczas ruchu wprzód. Wracając nic nie zabiera, dlatego poprawki nie należy brać z rezerwą "gdy będzie wracał to go dziabnie". Po użyciu tej umiejętności jesteśmy w stanie praktycznie sami wykończyć wroga. Wystarczy ,że stoimy pod wieżą. Wieża atakuje my używamy chmury trującego gazu i umiejętności ostatecznej, która unieruchomi wroga.
Innym rodzajem od jednopunktowych hard aim są wersje obszarowe np.: Ghostship (Kunkka), Ice Blast (Ancient Apparition). Każda z tych umiejętności jest dużym wsparciem. Nie jesteśmy w stanie uderzyć od razu, ponieważ efekt w tym niezaznaczonym podczas celowania obszarze pojawi się dopiero po paru sekundach.
Daj to bardzo dobre efekty na przykład dla sojuszników (opóźnienie obrażeń- Ghostship) i bardzo niszczące dla wrogów (brak leczenia- Ice Blast).
Dobrym sposobem trenowania są modyfikacje, w których możemy używać tylko umiejętności bohaterów typu hard aim.
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez Boomboxpl

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

League of Legends Rumble - poradnik League of Legends

Poradnik TurboBagiety
2

Gacha Life Tak naprawdę chodzi o Gacha Club ale go tu nie ma hah

Tutorial Fire cookiex
3

Zoo 2 - Animal Park Jak rozpocząć grę w Zoo 2 - Animal Park?

Poradnik KingaTiger
4

Momio Moja opinia o grze momio

Recenzja Kropiasta 2008
5

Hero Zero Jak zostać SUPERbohaterem?

Recenzja sliweczkaxdd
6

BlockStarPlanet BSP od podstaw-Czym jest BSP? #1

Poradnik HeroM
7

Forge of Empires Skąd taka popularność ?

Recenzja Tybero
8

League of Legends Nie grajcie na jungli.

Recenzja Kirfanthy
9

Team Fortress 2 Skaut - taktyki, porady oraz technika gry

Poradnik krolox
10

Lineage II Jak grać by wbić szybko wysoki poziom

Tutorial PatryZiza
Chat