08.07.2017
Io- z pozoru bezużyteczny support
IO. Jedna z najdziwniejszych postaci w Dota 2. Co w niej takiego dziwnego? To ,że jest w złej kategorii postaci. Proste jest ,że tank jest postacią siły, postacie zręczności używają podstawowego ataku, a inteligencja to nukerzy i supporty.io gdzieś ma jednak te reguły. Jest to support, ale jest także bohaterem siły. Bez sensu? Po co mi support, który ma dużo życia? Nie ma nawet umiejętności spowalniających wroga. Jeszcze bardziej dziwi ,że owa postać dostała niedawno skórkę rangi arkana. Przecież jest bezużyteczna. Kto normalny wbije tyle drogich poziomów po to by zdobyć skórkę dla słabej postaci?
Większość z nich po prostu nie potrafi docenić jak wartościowym członkiem drużyny może być Io. W przeciwieństwie do innych supportów ma wszystko czego potrzeba drużynie. Nikt nie potrzebuje dodatkowego ogłuszenia ,kiedy ma się takiego supporta.
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
Główną umiejętnością jest dla niego Tether, który tworzy między tobą ,a sojuszniczą jednostką więź, która zapewnia wam premię do szybkości ruchu, a podczas jej tworzenia Io przesuwa się nawet między przeszkodami aby zmniejszyć dystans z sojusznikiem Gdy odzyskujesz zdrowie lub manę, cel otrzymuje procent odzyskiwanej przez ciebie wartości. Dzięki temu może leczyć sojusznika nawet szybciej niż siebie. Przydatna umiejętność ,ponieważ zwiększa nasze szanse na przeżycie ,bo możemy leczyć siebie i nikt na to nie narzeka.
Dodatkowo jest zastępnikiem typowej kontroli tłumu, ponieważ każda jednostka, która przekroczy waszą więź, zostanie spowolniona. Więź znika, kiedy sojusznik odejdzie zbyt daleko, dlatego należy się trzymać razem.
Podczas tej umiejętności bardziej użyteczne staje się także jego ultimate (Relocate). Możemy użyć więzi na zranionym sojuszniku, cofnąć się do bazy, po czym albo rozwiązać wieź i automatycznie wrócić na pole bitwy lub wrócić razem z nim i nowymi przedmiotami.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
Podczas wielkich starć przydatne jest także użyć Overcharge. Io zdobywa wtedy premię do szybkości ataku i redukcji obrażeń kosztem utraty zdrowia i many co sekundę, zatem jest szansa ,że otrzymamy mniej obrażeń i zadamy więcej niż zazwyczaj. Dodatkowo umiejętność łączy się z więzią, przez co nasz sojusznik również otrzymuje tę premię. Daje to niebezpieczny duet ciężki do zatrzymania. Przydatne podczas posiadania Hart of Trrasque, ponieważ unikając obrażeń czynimy naszego sojusznika niezniszczalnym.
Taktycznie także jest bardzo przydatny. Wrogowie mogą być nie widzialni ,ale dzięki Spirits możemy ich wykryć bez wardów. Kiedy duszek z tej umiejętności napotyka creepa po prostu zada mu obrażenia ,ale kiedy dotknie bohatera wybucha zadając większe obrażenia. Ciężki do przebicia ogień zaporowy, ale także przydatne na niewidzialnych przeciwników oraz tych skrytych w lasach, ponieważ wiemy gdzie się znajdują.