Morphling- Łapanie pary
Morphling jest typowym carry. Nie ma w tym nic specjalnego, jeśli nie wspomni się o jego głównej umiejętności. W przeciwieństwie do standardowych wzmocnień dawanych postacią z silnym atakiem tutaj wartość jest stała ,ale wektor jej poprowadzenia zmienny. Umiejętność Morph ma dwie formy. Zyskujemy pasywną premię do zręczności i siły.
Aktywowanie Morph zręczność zabiera nam punkty siły ,a dodaje punkty zręczności. Morphling jako postać zręczności otrzymuje zatem dodatkowe punkty ataku, dodatkowo zwiększa nam to jego prędkość. Kuszące jednak utracenie tych punktów siły powoduje spowolnioną regeneracje zdrowia i obniżenie jego maksymalnej wartości
Bardzo popularne jest zwiększenie zręczności prawie do maksimum, ponieważ daje nam to rezerwę many na ucieczkę. Kiedy wiemy ,że przegramy używamy Morph siła zyskujemy punkty życia, dzięki którym wytrzymiemy więcej ataków. Kiedy mana będzie już na odpowiednim poziomie używamy Waveform. Morphling staje się wtedy falą i szarżuje w linii prostej, zadając obrażenia wrogim jednostkom na swojej drodze. Morphling jest niewrażliwy na obrażenia podczas czasu trwania tej umiejętności, co daje 99% szansy na ucieczkę.
Umiejętność ostateczna jest mało przydatna, bardzo sytuacyjna. Morphling tworzy replikę dowolnego sojuszniczego lub wrogiego bohatera. Replika otrzymuje 100% więcej obrażeń. Jest to tania umiejętność mogąca się przydać do rozbrajania nieuważnych przeciwników z umiejętności ostatecznych. Może się przydać w zagraniach pościgowych ,ponieważ Morphling może się do niej teleportować, jednak należy pamiętać ,że wtedy zniknie