Najtrudniejsze postacie - INVOKER
Jego pierwszą umiejętnością jest QUAS, który daje nam premię do siły, a każdy kolejny ładunek (maks możemy mieć trzy na raz) zwiększa nam regenerację zdrowia.
Regeneracja życia na jeden ładunek: 1/2/3/4/5/6/7
Premia do siły: 2/4/6/8/10/12/14
Druga umiejętnością jest WEX, który daje nam premię do zręczności, a każdy kolejny ładunek zwiększa szybkość ataku i ruchu.
Szybkość ruchu na jeden ładunek: 1%/2%/3%/4%/5%/6%/7%
Szybkość ataku na jeden ładunek:
2%/4%/6%/8%/10%/12%/14%
Premia do zręczności: 2/4/6/8/10/12/14
Zwiększone obrażenia na jeden ładunek: 3/6/9/12/15/18/21
Premia do inteligencji: 2/4/6/8/10/12/14
Czwartą umiejętnością (Umiejętnością ostateczną) jest INVOKE. Łączy on obecnie używane żywioły i tworzy zaklęcie. Należy pamiętać, ze możemy posiadać naraz tylko dwa zaklęcia.
Czas oczekiwania: 6 (sekund)
Czas oczekiwania (Scepter): 2 (sekundy)
Umiejętności, które możemy stworzyć dzięki INVOKE:
COLD SNAP (Quas,Quas,Quas) - Zamraża przeciwnika na krótkie chwile (0.77/0.74/0.71/0.69/0.66/0.63/0.60) przez 3/3.5/4/4.5/5/5.5/6 (w zależności od poziomu Quas)
GHOST WALK (Quas,Quas,Wex) - Nasza postać staje się niewidzialna na 100 (sekund), oraz spowalnia wrogów w pobliżu.
EMP (Wex,Wex,Wex) - Tworzy ładunek elektromagnetyczny we wskazanym miejscu, który wybucha po 2.9 (sekundach) spalając manę oraz zadając obrażenia zależne od spalonej many.
ALACRITY (Wex,Wex,Exort) - Używając tego nasz sojusznik (bądź my sami), ma zwiększoną szybkość ataku oraz obrażenia.
DEAFENING BLAST (Wex,Exort,Quas) - Uwalniania przez INVOKER'a fala dźwiękowa rozbraja, ogłusza i zadaje obrażenia.
ICE WALL (Quas,Quas,Exort) - Tworzy ścianę lodu (przed INVOKER'em), która spowalnia i zadaje obrażenia.
FORGE SPIRIT (Exort,Exort,Quas) - Przywołuje duchowe ucieleśnienie ognia i lodu, którego zdrowie, obrażenia i pancerz zależą od poziomu ładunku Exort natomiast czas jego życia zależy od poziomu umiejętności Quas.
CHAOS METEOR (Exort,Exort,Wex) - Tworzy meteoryt, który toczy się w kierunku, w którym puścił go INVOKER. Zadając obrażenia od ognia. Jego długość (długość drogi) zależna jest od poziomu Wex.
SUN STRIKE (Exort,Exort,Exort) - Wysyła promień energii słońca. Jest to umiejętność, której możemy użyć w dowolnym miejscu na mapie. Obrażenia są zależne od poziomu Exort.