Najtrudniejsze postacie - MEEPO (THE GEOMANCER)
Jego pierwszą umiejętnością jest EARTHBIND. Umiejętność ta, to rzucenie sieci w kierunku wskazanego obszaru, a jeśli trafi wrogie jednostki unieruchomi je na dwie sekundy.
Zasięg: 500/750/1000/1250 (w zależności od poziomu)
Czas oczekiwania na umiejętność: 20/16/12/8
Czas oczekiwania na umiejętność: 12/10/8/6
Czas trwania inkantacji: 1,5 (sekundy)
Promień zadawania obrażeń: 375
Trzecią umiejętnością MEEPO jest GEOSTRIKE. Każdy atak MEPPO spowalnia oraz zadaje obrażenia co sekundę. Wielokrotne użycie GEOSTRIKE kumuluje jej efekt.
Obrażenia zadawane na sekundę: 10/20/30/40
Spowolnienie ruchu: 5%/10%/15%/20%
Czas trwania: 2 (sekundy)
Umiejętnością ostateczną MEEPO jest DIVIDED WE STAND. Tworzy półautonomiczny duplikat siebie, z którym współdzieli atrybuty, doświadczenie, umiejętności. Jego klon może zdobywać złoto oraz doświadczenie. Jednak nie może nosić innych przedmiotów niż buty obecnie używane przez oryginalnego MEEPO. Śmierć dowolnego MEEPO powoduje śmierć ich wszystkich.
Liczba klonów: 1 / 2 / 3
Podstawowym jest Aghanim's Scepter, który dodaje nam jeszcze jednego klona MEEPO (maks 4). Drugą rzeczą, która jest bardzo przydatna, lecz nie każdy ją kupuje to Blink dagger. Dobrą rzeczą będzie również Vladmir's Offering, ponieważ każdy MEEPO w pobliżu oryginalnego otrzyma lifesteal, dzięki czemu nie będziemy narzekać na brak zdrowia u naszych klonów.
Teraz podzielę się z wami moimi refleksjami na temat gry tą postacią.
Pierwszą rzeczą jaką powinniście zrobić, zaczynając nim grę to ustawienie POOF na szybkie rzucanie. Jest to dobre, ponieważ nie trzeba klikać gdzie dany MEEPO ma się teleportować, a robi to tam gdzie mamy kursor myszki.
Następną sprawą jest ustawienie grup, dzięki czemu nie będziemy musieli chaotycznie szukać tego jednego MEEPO, którego chcemy.
To tyle z mojej strony mam nadzieję, że artykuł pomógł niektórym w zrozumieniu tej postaci. GL HF