Poradnik dla Aishy - czarodziejka
Kim jest w ogóle Aisha?
Aisha to czarodziejka, która posługuję się silną magią. Ma dużo umiejętności, które niszczą bossów lub sporą grupkę potworów. Jej specjalną umiejętnością jest zapamiętywanie skilli. Gdy Aisha stoi ładując manę, może zapamiętać skilla (wybrana umiejętność jest pokazywana w żółtej ramce). Jeśli ją zapamiętamy, pobiera nam manę i pokaże nam się ona obok paska skillów. Umiejętności te zadają 70% obrażeń i nie zużywają many.
Zalety:
+ Dużo obszarowych skilli,
+ Spore obrażenia,
+ Ładowanie many w miejscu.
Wady:
- Jej skille używają tony many,
- Jest wolną postacią,
- Ma słabą obronę,
- Potrzebuje paska B,
- Potrzebuje dużo eliksirów many.
Teleport [5MP]
Jak sama nazwa wskazuje, teleportuje naszą postać na krótką odległość. Na planszach nie ma cooldownu, ale na PvP ma 5 sekund odnowienia.
Seria kul ognistych [100MP]
Rzuca 3 kule ogniste, które zadają ładny dmg. Po wbiciu większego lvla możemy zmienić umiejętność na inną. Na PvP jest świetnie sprawuje się do łapania ludzi.
Burzliwy wir [200MP]
Aisha przywołuje słup ognia, który zadaje obrażenia przeciwnikom. Podczas dopalacza, zwiększają się obrażenia.
Wichura [300MP]
Aisha przyzywa na 3 sekundy na siebie wichurę, która ma duży obszar rażenia i podpala przeciwników na 10 sekund. Skill, który jest świetny do oczyszczania map i pokonywania bossów.
Błyskawica [200MP]
Aisha rzuca błyskawice, która zadaje dmg i ogłusza wrogów. Skill warty uwagi ze względu na swoje zamroczenie.
Meteoryt [300MP]
Aisha przyzywa Meteoryt, który spada przed nią i wybucha z dużym zasięgiem. Skill, który czyści grupy przeciwników w chwilę.
Krąg uroku [140MP]
Aisha wytwarza krąg, który zatrzymuje przeciwników na parę sekund. Skill przydatny tylko na PvP, więc do robienia plansz jest dla naszej postaci niepotrzebny.
XXXX - Aisha rzuca cztery kule, z czego ostatnią można przytrzymać, zwiększając jej rozmiar. Jest to nasze podstawowe combo, przez które będziemy używać 90% całej gry do ukończenia klasy
ZZZ - Aisha uderza trzy razy przeciwnika laską, ostatni cios gwarantuje przeciwnikowi upadek. Kombinacja ładuje nam troszkę many, lecz powala nam przeciwnika. Jeżeli chcemy bić przeciwnika laską, próbujmy uderzać tylko dwa razy.
>>^XX - Aisha rzuca dwie kule po skosie. Przydatne combo do zadania obrażeni przeciwnikom, którzy są wyżej od nas.
Kiedy ukończymy 15 poziom, możemy wybrać jedną klasę z trzech.
1) Arcy-czarodziejka - Klasa specjalizująca się władaniem żywiołów.
2) Czarodziejka okultyzmu - Klasa specjalizująca się władaniem mroczną magią
3) Mag bojowy - Klasa specjalizująca się głównie walką wręcz.