Na co wydać ciężko zarobione rubiny?
1. Zakup surowców (u handlarza) – jak ktoś ma za dużo rubinów to proszę bardzo, w innym wypadku odradzam.
2. Zainwestowanie rubinów w budynki. Opłacalność zależy od budynku.
3. Zakup specjalnych narzędzi oblężniczych lub jednostek podczas wydarzeń (np. inwazja nomadów, wybrzeże mieczowe itp.). Ja ich nigdy nie kupiłem bo można sobie bez nich poradzić i są po prostu drogie.
4. Zakup losów. Tu można się zastanowić, bo kręcenie kołem fortuny jest naprawdę świetną sprawą.
Więc myślę, że jak ktoś ma dużo rubinów to nie zaszkodzi kupić ich trochę, jeżeli jednak cierpicie na ich deficyt to lepiej jest je po prostu zaoszczędzić, szczególnie, że można zdobyć losy w wydarzeniach.
6. Zakup punktów i czasu VIP. Punkty pozwalają awansować na kolejny poziomy trybu VIP a czas pozwala go uruchamiać, daje on różne bonusy, których wymienianie nie ma sensu. Może i jest to opłacalne jednak można się bez tego obejść.
7. Zakup części mapy w wydarzeniu z wędrownymi rycerzami lub renegatami. Po co wydawać na to rubiny skoro bez problemu możemy zebrać je za darmo, szczególnie gdy posiadamy przyśpieszacze, które umożliwiają nam skrócenie czasu potrzebnego na kolejny atak na wieże.
8. Zakup części map. Nie opłaca się. Ponownie po co tracić walutę na to co i tak prędzej czy później zdobędziemy.
9. Kupowanie natychmiastowego dotarcia żołnierzy, podczas przygód związanych z wyżej wymienionymi skarbami i wydarzeń długo trwających np. wcześniej wspomniane wybrzeże. Lepiej poczekać niż tracić.
10. Zakup specjalnych ofert- to zależy od oferty. Jedne się opłacają inne nie.
11. Zakup badań. Znowu zależy to od konkretu, ale w większości są nie opłacalne.
13. Zakup wyposażenia. Nie opłaca się, bo nie ma gwarancji na to, że dostaniemy coś przydatnego. Jedyne co jest gwarantowane to określona rzadkość przedmiotów (w większości pakietów).
14. Zakup prezentów. Można zdobyć za darmo w licznych eventach.
15. Zakup trybu ochronnego. Jak ktoś czuje się zagrożony to może sobie wykupić.
16. Otwarcie bramy. Jak nie chcecie stracić jednostek a wiecie, że przegracie to ta opcja jest dla was.
17. Uczta za rubiny, pozwala zwiększyć prędkość rekrutacji na określony czas, o dość duży procent. Można się bez niej obejść, bo są uczty kosztujące tylko pożywienie.
18. Zatrudnienie specjalistów z różnych dziedzin np. nadzorcy (procentowo zwiększają np. produkcję materiałów lub szybkość werbunku). Opłaca się tylko jeżeli naprawdę, ale to naprawdę potrzebujemy ich usług.
19. Ulepszanie wyposażenia u technika. Na początku się nie opłaca bo i tak mamy wysoką szansę na powodzenie, a później cena jest za droga.
20. 12 lub 24 godzinny zbiór podatków. Jest to tak jakby wymiana czerwonych kamieni na monety. Zdecydowanie się nie opłaca.
21. Wybudowanie już ulepszonego zamku podczas wojny o Berimond lub innych podobnych wydarzeń. Zapewniam, że przy odrobinie zaangażowania i bez tego można sporo osiągnąć, szczególnie, że dostępna jest podobna opcja za surowce – czyli za darmo.
Mam nadzieję, że dzięki temu poradnikowi zainwestujecie swoje ciężko zarobione rubiny jak najlepiej się da.