Jak to działa
5.0 2 1812 0
04.08.2018

Gry ze smokami.

RECENZJA DRAGON'S CROWN



Grając przez Korony Smoczej sprowadzony potok wspomnień dla mnie. Nawiązuje do dni, w których przewijane strony, takie jak Double Dragon, Final Fight i Golden Axe, rządziły arkadami, erą gier, gdy gorączkowe tempo zajęło pierwsze miejsce w historii, sztuce lub dźwięku. kiedy królowała czysta rozgrywka. Oczywiście wyjątkowo piękna grafika i klimatyczna ścieżka dźwiękowa Dragon's Crown dowodzą, że te dwa priorytety nie wykluczają się nawzajem, ale istota tej gry nie zależy od fanaberii i estetyki. Zamiast tego opiera się na przyjemnym działaniu, satysfakcjonującym systemie rozgrywki i uzależniającym schemacie łupów, cechach zorientowanych na rozgrywkę, które przysłaniają wszystko wokół nich.

Dragon's Crown tonie w funkcjach, które przemawiają do hardkorowych graczy, ale, co dziwne, jej najsubtelniejszą siłą jest to, jak szeroki może być jej urok. Opcja wyboru spośród sześciu całkowicie unikatowych klas znaków reprezentuje jedną z kluczowych zasad: jest zasadniczo tak trudna, jak chcesz. Sprytnie wbudowany w swoje klasy jest systemem de facto trudnym, który porządkuje postacie według każdej statystyki i jawnie ilustruje, do kogo każda klasa jest zaspokajana. Tak więc, podczas gdy prosty Fighter lub brutalnie potężny Krasnolud może zapewnić łatwiejsze bicie, użycie czarodziejów takich jak Czarodziejka i Czarodziej wymaga odrobiny finezji i podniesie wykładniczo poziom trudności Smoczej Korony. Jest to dodatek do faktycznego ustawienia trudności, które można odblokować dopiero po pobiciu około 15-20 godzin kampanii.

W przypadku gry, która jednocześnie podkreśla, pogrubia i pochyla jej funkcjonalność dla wielu graczy - lokalnie, online lub z towarzyszami sztucznej inteligencji - ten rodzaj dostępu dla graczy z klasy podstawowej zasługuje na aplauz. Jest to szczególnie ważne, gdy zdajemy sobie sprawę, że Smocza Korona jest niezaprzeczalnie hardcorowa, nawet jeśli jest w stanie uciszyć niektórych ludzi, by myśleli inaczej.

Doskonała różnorodność klas postaci daje Dragon's Crown znaczącą głębię i wartość powtórki, a nie tylko oglądanie wykwintnych, ręcznie rysowanych animacji bojowych dla każdej z sześciu postaci. To więcej niż zwykłe zamiany palet, a znaczące różnice między nimi (dzięki sześciu unikalnym drzewom umiejętności) sprawiają, że wybieranie twojego jest o wiele większe, niż wyglądające fajnie lub zabawnie. Istnieją rzeczywiste, poważne implikacje związane z twoim wyborem, znacznie zwiększone, ponieważ nie możesz zmieniać klas bez ponownego zaczynania. Każda klasa zapewnia nowe wrażenia, nawet jeśli masz do czynienia z tymi samymi fantastycznie zaprojektowanymi wrogami porozrzucanymi w tych samych bujnych środowiskach, podczas gdy mówiono o tej samej historii.

Mówiąc o fabule, fabuła Smoczej Korony jest jej największą słabością, nie ze względu na opowieść, którą stara się tkać (której tutaj nie zepsuje), ale dlatego, że ta opowieść spowalnia wszystko i przypomina nam o jego powtarzalnej naturze. Przygoda obraca się wokół centrum miasta z tawerną, gildią, sklepem i wieloma innymi rzeczami, i spędza zbyt dużo czasu, przesyłając nam podróże między tymi lokalizacjami - i innymi - aby zobaczyć, kto chce co i kto ma co powiedzieć. Jest to szczególnie widoczne na początku, kiedy prawdopodobnie będziesz najchętniej zagłębiać się w akcję. Doceniam to, że twórca Vanillaware próbował wydobyć Smoczą Koronę z sensowną historią, która poprowadzi jej akcję, ale pod koniec dnia to po prostu przeszkadza.

Ten ruch byłby sam w sobie zgrzytnięty, ale narasta, gdy narrator powtarza, w kółko, te same kilka linii dialogu, kiedy wchodzisz i wychodzisz z budynków lub wchodzisz i wychodzisz z miasta. Jeśli zdecydujesz się zignorować główny wątek przygody, aby przejść na wyższy poziom, zdobyć trochę łupu lub zająć się pobocznymi questami, przygotuj się, aby usłyszeć to samo, dopóki nie przejdziesz do następnego fragmentu historii (na szczęście, możesz wyłączyć funkcję głosową i tekst na ekranie, aby tego uniknąć). Z drugiej strony, gdy przejdziesz do historii i akcji, Dragon's Crown naprawdę dostarcza.

Hydeland to świat fantazji pełen potworów, a mapa tego ogromnego królestwa przeniesie Cię do jednej z dziewięciu lokalizacji, które będziesz odwiedzać raz po raz. Każda lokacja ma alternatywne trasy i ukryte pokoje, a także dwóch bossów do walki, więc chociaż większa różnorodność etapów może być lepsza, szczególnie w przypadku gry na droższym końcu spektrum, jest wystarczająco dużo różnorodności w ich projekcie, który ponownie poziomy nie przeciągają zbyt wiele doświadczenia.

Piękno Smoczej Korony naprawdę świeci na wielu poziomach, z pięknymi animacjami wroga i cudownie zrealizowanymi środowiskami. Uwielbiałem walczyć w lesie pełnym nieprzyjaciół, aby później znaleźć się w oblężonym zamku, a potem w przepastnych katakumbach pełzających z wrogami. Każdy obszar wygląda i jest inny. Podobnie, projekty bossów są zdumiewające; możesz umrzeć raz lub dwa razy, próbując na nie spojrzeć, kiedy powinieneś z nimi walczyć. W połączeniu z kilkoma wspaniałymi melodiami i sporadycznym głosem, Dragon's Crown jest prezentacyjnym cudem.

Walka może być bezwzględnie chaotyczna, szczególnie gdy na ekranie jest pełno wrogów i czterech graczy. Jeśli grasz w Dragon's Crown samemu - co jest zabawne - możesz znaleźć i wskrzesić postaci kontrolowane przez AI, aby ci pomóc. Stanie się to koniecznością w połowie kampanii; zanim doszedłem do końca, zagubiłbym się bez jakiejkolwiek pomocy. Dobrą wiadomością jest to, że przy wspomnianej zasadzie przystępności, bez względu na to, jak wyczerpią się walki i jak można ją zdobyć, możesz (prawie) zawsze ożywiać siebie i swoich partnerów, jeśli masz złoto do stracenia. I dopóki jesteś ostrożny, prawie zawsze to zrobisz.

Poza bitwą Dragon's Crown ma oszałamiającą litanię doskonałych akcji RPG. Jego system łupów - który jest głównym punktem centralnym - da ci nowy sprzęt, sprzęt i przedmioty do wykorzystania lub sprzedaży, z dodatkowym elementem ryzyka / nagrody, dzięki którym wydasz złoto, aby je ocenić. W miejskiej Gildii Przygód znajduje się mnóstwo zadań pobocznych, które dają dodatkowe złoto, punkty doświadczenia, punkty umiejętności i dzieła do odblokowania.

Dragon's Crown można grać online zarówno na PS3, jak i PS Vita, i jest to znakomita gra na kooperację na kanapie PS3. Ale w przypadku Vita gra online (lub ad-hoc) to jedyne wyjście z trybu wieloosobowego, a obie wersje Dragon's Crown niestety nie rozmawiają ze sobą, poza dzieleniem się obroną. Wersja Vita również była dla mnie dostępna online, gdy ekran był naprawdę zatłoczony, chociaż korzystanie z gry na PS3 jest dość płynne. Niemniej jednak gra online jest doskonałym wyborem dla tych, którzy mają trudności z przejściem przez kolejne etapy (i trudnościami) na własną rękę i potrzebują pomocy od graczy o wyższym poziomie i wyższych kwalifikacjach.



Werdykt - najlepsze gry ze smokami


Dragon's Crown wkrótce umieści Vanillaware na mapie. Czy to na PlayStation 3 czy PS Vita, to przyjemna i głęboka oldschoolowa zabawa z niesamowitym urokiem i jeszcze większą ilością powtórkowej wartości. Doświadczenie jest praktycznie identyczne na PS3 i Vita, ale jeśli absolutnie, pozytywnie chcesz tylko kupić, wybrałbym wersję na PlayStation 3, ponieważ jej chaotyczna akcja jest bardziej czytelna i lepiej doceniona na dużym ekranie.

Chociaż zastanawiasz się, dlaczego Smocza Korona jest tylko krzyżowa, a nie cross-buy lub cross-play, nie zmniejsza jej zdumiewających wartości produkcyjnych i uzależniającej rozgrywki. To niesamowite, że coś tak dobrego prawie nigdy nie wyszło , ale było absolutnie warto czekać.

5.0 (głosów: 2)
Art napisany przez Cesere

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

MovieStarPlanet MSP TUTORIAL MSP- zarabianie starcoinsów, dostanie darmowego vipa i robienie Awards

Poradnik bibi.bananek
2

Star Stable Star strable - ogólne informacje

Tutorial Golden1772
3

MovieStarPlanet MSP Jak dobrze zarabiać na filmach? -sposoby tworzenia.

Poradnik cer
4

DOTA 2 Mamy kolejny międzynarodowy event e-sportowy w Polsce

Recenzja _Szusty_
5

World of Tanks World of Tanks - Recenzja i moja opinia

Recenzja Kejzer17
6

Metin2 Jak wygląda Metin2 w 2021 roku?

Recenzja SHITTO
7

Warframe Warframe - Czy warto grać?

Recenzja koks750
8

Margonem Polska duma gatunku MMORPG

Recenzja STASZK
9

League of Legends League of Legends opis początków z grą - jak zacząć?

Poradnik Gremlininio
10

Margonem Jak poradzić sobie z początkami gry w Margonem?

Poradnik Saikou
Chat