Hearthstone talie - GALAKROND SECRET ROGUE
Cześć, ostatnio w Hearhstonie czyli zabawnej grze karcianej wiele się wydarzyło - Rok feniksa, Nowy dodatek, nowa klasa, Zmiany balansu itp. Dlatego stwierdziłem, że dobrym pomysłem będzie napisanie kilku artykułów on najpopularniejszych taliach w trybie rankingowym w ciągu ostatnich dni. Jako pierwszą chciałbym zaprezentować talię pod tytułem "GALAKROND SECRET ROGUE" czyli bardzo przyjemny deck do grania łotrem oparty na Galakrondzie (karcie z dodatku wejście smoków) oraz sekretach które w najnowszym dodatku dostał łotr wraz z Hanarem, W tym artykule omówię jej statystyki, budowę, zamienniki i sposób gry.
Statystyki
- Koszt wytworzenia: 10040 pyłu
- liczba kart legendarnych 6 (jedna darmowa)
- Procent zwycięstw: 54,6%
- Średni czas trwania jednej partii: 10,2 minut
- Silna przeciwko: Totem Shaman, Łowca demonów, mag, resurrect priest
- słaba przeciwko: Galakrond Warlock, murlock paladin, Face hunter
Budowa
Klasa: Łotr
2x Cios w plecy
2x Chwalmy Galakronda!
2x Faraoński kot
2x Uzbrojona pałkarka
1x Brudne zagranie
1x Hanar, Jubiler Cienia
2x Podpucha
1x Wypatroszenie
2x Zasadzka
1x Edwin VanCleef
2x Przypieczętowany los
2x Szubrawiec Ligi Z.Ł.A.
2x Żarliwy fanatyk
2x Beztwarzowa skazicielka
2x Egida Galakronda
1x Fiki Rzezilotka
1x Kronk Smocze Kopyto
1x Trzęsibrzuch, Król Kradziejów
1x Galakrond Złowieszczy
Kod do decku:
AAECAYO6AgiyAogHkpcDwa4D47QDzrkDy8AD+8QDC7QBj5cD9acDua4D/q4Dqq8Dzq8DgrEDzLkD0LkDub4DAA==
Aby używać tej talii, skopiuj ją i stwórz nową talię w Hearthstone
Najważniejsze karty:
- Galakrond Złowieszczy - Oczywiście ciężko stworzyć talię opierającą się na Galakrondzie i nie dodać tam Galakronda. Bardzo przydatna karta dobierająca nawet 4 karty jednocześnie zmieniając ich koszt na zero.
- Kronk Smocze Kopyto - Kolejna karta legendarna. Jeżeli nie mamy Galakronda dobiera go a jeżeli rzuciliśmy już go Kronk odkryje jeden z 4 możliwych efektów, które potrafią zadecydować o losach gry.
- Trzęsibrzuch, Król Kradziejów - za każdym razem gdy rzucimy kartę z inwokacją otrzymujemy sługusa co idealnie łączy się z Trzęsibrzuchem odkrywającym fantastyczny skarb jeżeli kontrolujemy sługusa. Najpopularniejszym skarbem jest różdżka, która dobiera 3 karty i zmienia ich koszt na 0.
- Hanar, Jubiler Cienia i sekrety - w talii mamy 5 sekretów, jeżeli rzucimy na stół Hanara a następnie sekret dostaniemy możliwość odkrycia kolejnego sekretu co często okazuje się niebezpieczne dla przeciwnika i jeżeli ten nie ma jak zniszczyć Hanara to możemy dosłownie zasypać go sekretami.
Zamienniki:
- krok w cień - Talia posiada wielu stronników z potężnymi okrzykami bojowymi. Krok w cień dobrze się nada do ponownego aktywowania ich, ale niski koszt karty gryzie się z Galakrondem, który jak wiemy zmienia koszt kart na zero.
- przyczajona w cieniu - Karta raczej rzadko pojawia się w tej talii ale ze względu na 3 monety o koszcie zerowym koszcie, które otrzymujemy po rzuceniu jej na stół świetnie łączy się z Edwinem oraz innymi kartami z kombinacją.
Rozgrywka:
Na ręce startowej najlepiej szukać: Faraońskiego kota, Hanara z sekretami w przypadku braku sekretów lepiej go odrzucić, Szubrawca ligi ZŁA oraz cios w plecy zwłaszcza jeżeli gramy przeciwko Łowcy demonów. Galakrond Secret Rouge to typowy przedstawiciel talii kontrolnych oznacza to, że nie należy się śpieszyć z zabijaniem przeciwnika, powinniśmy się raczej skupić na przejęciu kontroli nad stołem oraz jak najczęstszym inwokowaniu do Galakronda żeby móc rzucić go jak najszybciej w pełnej okazałości. Talia należy raczej do umiarkowanie trudnych ponieważ nie ma tu żadnych skomplikowanych zagrań jednak polecam najpierw trochę poćwiczyć grę nią przed rozpoczęciem starć rankingowych.