Hero Zero - jak wbić się w topkę?
W tym poradniku postaram się opisać jak dobrze zacząć na nowo karierę Superbohatera, a więc:
Na początku zalecam wykupienie Pakietu Startowego w sklepie z oponkami, korzystając jednej z metod płatności: PayPal, karta kredytowa, PaySafeCard czy Przelewy 24.
Pakiet Startowy - to 125 oponek za 19,99 złotych ( na pewno się przyda ).
Następnie potrzebna będzie drużyna. Drużynę możemy założyć za 500 monet lub dołączyć ( radzę dołączyć, szkoda pieniędzy na tworzenie tym bardziej, że na początkowych poziomach to bardzo dużo monet ).
Wszystkie zdobyte monety ( najlepiej większość ) wpłacać do drużyny. W drużynie są cztery ''słupki'' do ulepszania.
Najlepiej rozbudowywać Popularność i Motywację.
Popularność - daje X% wspomagania na punkty doświadczenia zdobywane na misjach.
Motywacja - daje X% wspomagania na monety zdobywane na misjach i w bohaterskiej kryjówce.
Wiadomo, że czym większy poziom Popularności czy Motywacji, tym większe bonusy dostaje nasz bohater. Czyli jednym zdaniem: Wszystko nam się zwróci.
P.S. Monety w grze możemy zdobyć naprawdę w przeróżny sposób, np.:
wykonując misje, zadania nadzwyczajne, bohaterskie czyny, sprzedawać przedmioty, atakując łotry, bandy czy inne drużyny. Sposobów na zebranie monet jest ogrom.
I) Wspomagacze - polecam zakupić wspomagacze takie jak: misji -50% ( koszt: 10 oponek/ 7 dni ), umiejętności +50% ( koszt: 10 oponek/ 7 dni ) i pracy +25% ( koszt: zależy od poziomu bohatera/ 4 dni ).
II) Statystyki - dzielą się na:
a) Siła - są to obrażenia zadawane innemu graczowi lub przeciwnikowi,
b) Kondycja - wpływa na ilość trafień, którą jest w stanie znieść nasz bohater,
c) Inteligencja - są to ciosy krytyczne zadawanie przez naszego bohatera,
d) Intuicja - jest to unikanie ciosów od innych graczy czy przeciwników.
Należy rozplanować sobie podział statystyk. Warto inwestować w kondycje, inteligencję i intuicję. Oczywiście w siłę też należy inwestować, lecz bardzo mało, ponieważ broń rzucana która jest dostępna od poziomu 10 dodaje dużo obrażeń zadawanych przeciwnikowi.
III) Towarzysze - są to pupile, które pomagają naszemu bohaterowi z pokonywaniem innych. Pupile mogą osiągnąć maksymalnie 30 poziom. By zdobyć takiego towarzysza bohater musi osiągnąć 60 poziom w grze.
IV) Ekwipunek - żeby walczyć ze złem potrzebne są na przedmioty, które dodadzą również trochę statystyk dla naszego bohatera.
V) Treningi - również podnoszą statystyki bohatera. Wystarczy wytrenować dany atrybut, każdy trening trwa 5 minut. Maksymalnie można trenować bohatera 10 razy dziennie.
Na koniec opiszę nieco Rankingi:
Ranking dzieli się na pięć zakładek: Bohaterzy, Drużyny, Liga, Turniej tygodniowy i Kryjówki.
Bardzo ważną sprawą jest Turniej tygodniowy, który również się dzieli na doświadczenie i honor.
Turniej tygodniowy - tej to rywalizacja graczy, gdzie potrzeba jak najwięcej zdobyć doświadczenia czy honoru żeby zdobyć nagrodę. Turniej tygodniowy jak sama nazwa wskazuje trwa tydzień, kończy się zawsze w Niedzielę o godzinie 21.00.
1 miejsce - nagroda: 75 oponek,
2 miejsce - nagroda: 60 oponek,
3 miejsce - nagroda: 40 oponek,
4. - 10. miejsce - nagroda: 20 oponek,
11. - 100 miejsce - nagroda: 5 oponek.