Karty w Clash Royale - Archers
ARCHERS:
Koszt - 3
Szybkość - 60
Szybkość Ataku - 1.2 sek
Obrażenia/Życie:
1 - 41/120
2 - 45/132
3 - 49/145
4 - 54/159
5 - 59/175
6 - 65/192
7 - 72/211
8 - 79/232
9 - 86/254
10 - 95/279
11 - 104/307
12 - 115/337
13 - 126/370
(Informacje na luty 2018)
Tak jak widzimy archerki mają średnie życie i obrażenia. Najlepiej nadają się one do obrony. Łatwo mogą zostać skontrowane ale jeśli je zignorujemy mogą pokrzyżować nasze niecne plany pokonania naszego znienawidzonego przeciwnika. Dowiedzmy się jak nimi grać:
- Ich najprostsze zastosowanie to poprostu niszczenie jednostek. Najlepiej poradzą sobie z tymi walczącymi wręcz, ponieważ zanim zdążą one podejść zostaną zniszczone lub przynajmniej mocno obite.
- Minimalnie łuczniczki pomogą też w niszczeniu tanków. Rozpadający się golem jest w stanie je zniszczyć, więc uwaga.
- Jeżeli wyrzucimy je w pobliżu wieży, to będą mogły jej pomóc w niszczeniu jednostek grupowych typu armia szkieletów lub horda minionów.
- Użyte za jakimś tankiem (najlepiej lądowym) będą dobrze go bronić oraz zadać bardzo duże obrażenia wieży przeciwnika.
JAK SIĘ BRONIĆ:
- Wśród spelli najlepszym rozwiązaniem będzie log (na odpowiednio wysokim poziomie), dzięki któremu zyskamy 1 eliksir przewagi. Nadadzą się również strzały, lub w skrajnych przypadkach nawet fireball.
- Powtarzam to w większości poradników, ale przynajmniej nie kłamię - najlepszym budynkiem do skontrowania archerek jest bomb tower.
No i to by było na tyle. Ponownie mam nadzieję że mój skromny poradnik wam się przydał. Archerki są najczęściej używane w bardzo tanich deckach, najczęściej w takich z hog riderem (nienawidzę go, nie grajcie nim proszę :( ). Poradniki do kart robię już od dłuższego czasu; więc myślę o tym żeby rozpocząć jakąś kolejną serię poradników (Nie powiem jaką, bo mi ukradniecie pomysł złodziejaszki xd). W każdym razie jeszcze raz dziękuję wam za uwagę i zapraszam do ogarnięcia reszty moich poradników. Narazie, cześć i czołem!!!