Karty w Clash Royale - Arrows
ARROWS:
Koszt: 3
Zasięg: 4
Obrażenia/Obrażenia dla wież:
1 - 115/41
2 - 126/45
3 - 139/49
4 - 152/54
5 - 167/59
6 - 184/65
7 - 202/71
8 - 221/78
9 - 243/86
10 - 267/94
11 - 294/103
12 - 323/114
13 - 355/125
(Informacje na styczeń 2018)
Strzałki to karta używana dużo rzadziej od zapa. Ma ona co prawda większy damage i zasięg, ale nie ma zdolności do resetowania ataku takich jednostek jak Sparky, Inferno Tower i Inferno Dragon oraz dotarcie do celu zajmuje jej dużo więcej czasu.
JAK GRAĆ:
- No nie ma o czym pisać... Dobra. Po prostu możemy użyć strzał do zniszczenia słabszych jednostek przeciwnika na przykład: Armii szkieletów, Princeski, Dart Goblina, Goblin Gangu, Goblinów, Spear Goblinów, Minionów, Hordy Minionów, Bombera, Fire Spiritów, Ice Spirita, Archerek i mógłbym wymieniać tak jeszcze dłuuuuuugooo.
- Oczywiście strzałki nadadzą się też do dobijania osłabionych kart przeciwnika.
JAK SIĘ BRONIĆ:
- Przed strzałami nie da się bronić. Sorry. A jeśli się da, proszę napisać to w komentarzu.
CIEKAWOSTKI:
- Z tego co naliczyłem użycie tej karty wypuszcza 16 strzał
- Strzały na poziomie maksymalnym mogą rozwalić zwykłych barbarzyńców na drugim poziomie.
- Lava Hound
- Balloon
- Mega Minion
- Minions
- Arrows
- Fireball
- Inferno Dragon
- Goblin Gang
A skoro zostało jeszcze trochę miejsca to zdradzę wam że statystyki do kart biorę ze strony clashroyale.wikia.com. Niby jest po angielsku ale i tak interesują mnie tam tylko cyferki. No to jeszcze raz dzięki za uwagę oraz zapraszam do przejrzenia moich starszych poradników m. in. Do Elitarnych barbarzyńców i do Goblin Gangu. Narazisko!