Karty w Clash Royale - Barbarians
BARBARIANS:
Koszt - 5
Szybkość - 60
Szybkość ataku - 1.5 sek
Obrażenia/Życie:
1 - 75/300
2 - 82/330
3 - 90/363
4 - 99/399
5 - 109/438
6 - 120/480
7 - 132/528
8 - 144/579
9 - 636/159
10 - 174/699
11 - 192/768
12 - 210/843
13 - 231/927
(Informacje na luty 2018)
Barbarzyńcy to (jak większość commonów) karta spawnująca kilka jednostek. Zadają nawet spory damage i ciężej je skontrować niż większość jednostek grupowych. Kosztują tyle samo co horda minionów ale nie targetują powietrza. Zajmijmy się poradami:
- Bardzo dobrze spiszą się w niszczeniu tanków przeciwnika. Mają przy tym tyle życia, że nawet golem im nie straszny. Trzeba jednak uważać na bombę Giant Skeletona, ponieważ może nie udać im się od niej oddalić.
- Jeżeli nasz przeciwnik nie ma żadnej sensownej kontry barbarzyńcy nadadzą się do ataku. Jeżeli mamy przy tym jakiegoś tanka, to istnieje duża szansa że zniszczymy wieżę.
- W ostateczności mogą przydać się do odwrócenia uwagi wrogich jednostek. Mogą przesądzić o życiu naszej wieży.
JAK SIĘ BRONIĆ:
- Jeśli chodzi o spelle, to najlepiej poradzi sobie rakieta (niestety kosztuje o 1 kroplę eliksiru więcej). Dobrze spisze się również fireball lub poison na odpowiednim poziomie. Ciekawostka - strzałki na maksymalnym poziomie mogą całkowicie zniszczyć barbarzyńców na levelu 1 i 2 (przynajmniej kiedy to piszę)
- No i budynki. Tutaj jak zwykle przyda się bomb tower, który zniszczy paroma hitami całą czwórkę barbarianów.
No i to by było na tyle. Po raz enty mam nadzieję że mój poradnik wam się przydał. Bardzo rzadko spotykam barbarzyńców na arence, więc trudno mi podać jakiś sensowny deck z nimi. Jeżeli szukacie takowego zajrzyjcie do DeckShopu. Już mam zarys nowej serii poradników więc możliwe że niedługo pojawi się pierwsza część. Tymczasem ja się z wami żegnam i zapraszam do ogarnięcia reszty moich skromnych prac. Narazisko Ludziska!