Karty w Clash Royale - Bats
Przejdźmy do ich statystyk:
BATS:
Szybkość - 120
Szybkość ataku - 1.1 sek
Obrażenia/Życie:
1 - 32/32
2 - 35/35
3 - 38/38
4 - 42/42
6 - 46/46
7 - 51/51
8 - 56/56
9 - 61/61
10 - 67/67
11 - 74/74
12 - 89/89
13 - 98/98
(Informacje na marzec 2018)
Jak widzimy, batsy podobnie jak szkielety mają takie same życie i damage. Tyle że nietoperze przy okazji latają. Niestety dosyć łatwo je skontrować, co czyni je gorszymi od minionów. Ale bez przedłużania przejdźmy do porad:
- Batsy znakomicie poradzą sobie z niszczeniem lądowych jednostek wroga, które nie targetują troop'ów powietrznych (np. Valkiria, Bomber lub Giant), albo powietrznych, które atakują tylko budynki.
Nieskontrowane zniszczą szybko nawet Lava Hound'a (Nie licząc Lava Pups'ów).
- Mogą zostać nawet użyte do odwracania uwagi jednostek targetujących powietrze (np. Muszkieterka, Miniony lub archerki). Jeśli troopy przeciwnika mają obrażenia obszarowe, to Batsy raczej niezbyt się przydadzą.
JAK SIĘ BRONIĆ:
- Pośród spelli oczywiście najlepiej spisze się zap. Kosztuje on tyle samo co batsy, więc wyjdziemy na zero. Jeśli nie mamy jego w decku, możemy użyć strzał, ale lepiej używać ich tylko wtedy, gdy nietoperzom towarzyszą jakieś inne jednostki, gdyż arrowsy kosztują o 1 elixir więcej.
- Przy budnkach nie ma się co rozpisywać więc powiem tylko jedno: Tesla.
CIEKAWOSTKA:
- Po dodaniu do gry karta spawnowała 4 nietoperze (Pierwsza grafika została wykonana przed wprowadzeniem). Teraz respi ich 5.
Zatem to by było na tyle. Tradycyjnie mam nadzieję że mój poradnik wam się do czegoś przydał. Jeśli chodzi o decki, to kiedyś używałem batsów w Lavaloon'ie i nawet dobrze współgrały. Chciałem jeszcze przeprosić za tak długą przerwę, ale miałem dużo rzeczy na głowie. Nie grałem przez ten czas nawet w Clash Royale. A zatem żegnam się z wami i do następnego.