Karty w Clash Royale - Giant Snowball
GIANT SNOWBALL:
Koszt - 2
Zasięg - 3
Czas Zamrażania - 2sek
Obrażenia/Obrażenia dla wieży:
1 - 60/21
2 - 66/24
3 - 72/26
4 - 79/28
5 - 87/31
6 - 96/34
7 - 105/37
8 - 115/41
9 - 127/45
10 - 139/49
11 - 153/54
12 - 168/59
13 - 185/65
(Informacje na Lipiec 2018)
Giant Snowball jest bardzo podobny do zapa. Jego przewagą jest zdecydowanie zasięg, ale ma też niższe obrażenia. Mają też rożne efekty. Snowball spowalnia chwilowo jednostki przeciwnika, a Zap je zamraża. Osobiście uważam zapa za dużo lepszego spella, mimo, że kosztuje tyle samo. A teraz przyszła kolej na wskazówki:
- Ma wystarczający damage żeby rozprawić się ze szkieletami, Batsami, Fire Spiritami i Spear Goblinami. Jako że ma spory zasięg, to może zniszczyć więcej takich słabych jednostek (np. całe Skeleton Army)
- Gdy użyjemy Giant Snowballa razem z Zapem, to będziemy mogli zniszczyć także Miniony (Minion Horde powinno uciekać gdzie pieprz rośnie), Goblinami i Guardsami (Jeden hit do zniszczenia tarczy a drugi do zniszczenia szkieletów).
- Dobrze spiszą się w parze z Elite Barbarianami, lub Hog Riderem. Razem z pushem, należy wyrzucić Snowballa tak, aby zniszczył lub chociaż spowolnił kontrę. Oczywiście lepiej spisze się przy tym The Log, ale jest on legendą, więc nie każdy może go mieć. Alternatywą mogą być też Fire Spirity, jednak je łatwo skontrować Zapem lub właśnie The Log'iem.
- Jeśli przeciwnik używa Goblin Barrel, a my chcemy maksymalnie zminimalizować straty, to możemy skontrować beczkę za pomocą Giant Snowballa. Nie zniszczy całkowicie goblinów, ale mocno je obije i spowolni, dzięki czemu wieża dostanie może 1 lub 2 hity.
JAK KONTROWAĆ:
- Nie da się skontrować spella... i tyle.
I to by było na tyle, Ponownie mam nadzieję że mój poradnik się do czegoś przydał. Od następnej części zaczynamy omawiać karty Rare. Zaczniemy sobie od Gianta, czyli jednej z pierwszych kart z jakimi mamy styczność w Clash Royale. Zatem do zobaczenia wkrótce!