Karty w Clash Royale - Goblins
GOBLINS:
Koszt - 2
Szybkość - 120
Szybkość ataki - 1.1 sek
Obrażenia/Życie:
1 - 47/80
2 - 51/88
3 - 56/96
4 - 62/106
5 - 68/116
6 - 75/128
7 - 82/140
8 - 90/154
9 - 99/169
10 - 109/186
11 - 120/204
12 - 132/224
13 - 145/247
(Informacje na luty 2018)
Tak jak widzimy, gobliny to niemal to samo co goblin gang, tylko bez dwóch spear goblinów. Jest nieco tańszą alternatywą tej karty. Mają nawet duży damage, ale łatwo się ich pozbyć (log, albo jeden strzał od wizarda, który obecnie króluje w Clashu, wystarczy aby je zniszczyć).
Ale dosyć już tych opowieści dziwnej treści. Przejdźmy do wskazówek:
- Teoretycznie nadadzą się do odwracania uwagi wrogich jednostek, ale są w tym niezbyt efektowne, gdyż szybko giną nawet od słabszych jednostek.
- Tak jak większość kart tego typu, gobliny mają też zastosowanie w niszczeniu tanków przeciwnika (A robią to tylko trochę wolniej od goblin gangu). Poradzą sobie również z hog riderem.
- Jeżeli wiemy, że przeciwnik nie posiada żadnej sensownej kontry, możemy użyć ich do ataku (Ale koniecznie za tankiem, bo same dużo nie zdziałają)
- Są tańszą kontrą na princeskę, a zignorowane mogą przy okazji leciutko obić wieżę przeciwnika.
JAK SIĘ BRONIĆ:
- Jeśli chodzi o spelle najlepszy będzie log lub zap (o kilka poziomów wyższy niż gobliny). W ostateczności nadadzą się nawet strzałki, ale pamiętajmy, że są mało opłacalną kontrą.
- Z budynkami sprawa jest prosta. Bomb tower, ciach i nie ma goblinków.
No i to by było na tyle w tym poradniku. Nie sądziłem że uda mi się napisać tyle o tak prostej karcie jak gobliny. Widocznie zaczynam powoli się uczyć xd. Gobliny najlepiej sprawdzą się w droższych deckach (np. Night witch-Golem). Nie będę odsyłał was na StatsRoyale.com bo raczej nikt nie robi decków pod takie karty. Następny poradnik będzie o minionach, czyli o karcie którą gram, więc myślę że będzie mi się przyjemnie o nich pisać. Zatem ponownie żegnam się z wami, życzę zdrówka i zapraszam na kolejną część naszego wielkiego poradnika do kart w Clash Royale!