Karty w Clash Royale - Ice Spirit
ICE SPIRIT:
Koszt: 1
Szybkość: 120
Zasięg: 2,5
Czas Zamrożenia: 1,5 sek
Obrażenia/Życie:
1 - 45/90
2 - 49/99
3 - 54/108
4 - 59/119
5 - 65/131
6 - 72/144
7 - 79/158
8 - 86/173
9 - 95/190
10 - 104/209
11 - 115/230
12 - 126/252
13 - 139/278
(Informacje na luty 2018)
Ice spirit mimo że zadaje mały damage, to ma jedną zdolność która sprawia że staje się przydatny - zamraża budynki i jednostki wroga na półtorej sekundy. Dzięki tej umiejętności ma dużo ciekawych zastosowań które zaraz wam przedstawię. Oto wskazówki:
- Przyda się między innymi do zmieniania karty jaką mamy w ręku (nie wiem jak to nazwać, chodzi mi o to że możemy go użyć tylko po to, aby dostać kartę jaką następną będziemy mieli dostępną).
- Potrafi zresetować powiększający się atak inferno dragona i inferno towera. Jest przy tym tańszy od zapa i zamraża na dłużej więc w tym przypadku może się okazać najlepszym rozwiązaniem.
- Potrafi zniszczyć takie jednostki jak: szkielety, batsy i spear gobliny (Jeśli jest na odpowiednio wysokim poziomie).
- Zada duże obrażenia takim troopom jak miniony i zwykłe gobliny. Potem wystarczy użyć zapa, a przejdą one do historii.
- Ice spirit użyty na przykład za hogiem lub elitarnymi barbarzyńcami będzie mógł ocalić je przed niektórymi jednostkami, albo zamrozić wieżę i sprawić że zadadzą nieco większy damage.
- Potrafi retargetować karty przeciwnika. Szczególnie przyda to się w obronie przed X-bowem.
JAK SIĘ BRONIĆ:
- Najsensowniejszą kontrą są zwykłe szkielety
- Jeśli gramy kombem Lava-Balon, lub Golem-Night witch (albo innymi tylko nie będę ich wszystkich wymieniać) wystarczy że zachowamy odległość pomiędzy nimi (nie musi być duża, bo ice spirit nie zamraża dużego obszaru)
No i to by było na tyle. Dzisiaj szybko i przyjemnie mi się pisało więc myślę że ten poradnik wam się spodobał i przede wszystkim przydał. Ice spirit nadaje siędo tanich decków więc możecie sobie takich poszukać np. na DeckShopie. No to do następnego!!!