Karty w Clash Royale - Minion Horde
MINION HORDE:
Koszt - 5
Szybkość - 90
Szybkość ataku - 1 sek
Obrażenia/Życie:
1 - 40/90
2 - 44/99
3 - 48/108
4 - 53/119
5 - 58/131
6 - 64/144
7 - 70/158
8 - 77/173
9 - 84/190
10 - 93/209
11 - 102/230
12 - 112/252
13 - 123/278
(Informacje na luty 2018)
Statystyki są niemal identyczne jak w przypadku zwykłych minionów, więc nie będę się rozpisywać. Przewyższają one swój tańszy odpowiednik opłacalnością i ilością (horda to właściwie miniony x2). Są jednak dużo droższe. Zajmijmy się w tym momencie poradami:
- Szybko poradzą sobie ze wszelakimi tankami. Uważajcie jednak na golema, bo kiedy się rozpada jest w stanie zniszczyć całą hordę.
- Jeżeli przeciwnik na pewno nie ma żadnej sensownej kontry, to możemy użyć ich do ataku. Jeżeli przodem puścimy coś co przyjmie na siebie obrażenia od wieży, to przeciwnik może się z nią pożegnać.
- Nadają się do zniszczenia inferno dragona, ale musimy uważać na karty z area damagem.
JAK SIĘ BRONIĆ:
- Prawie wszystkie karty są takie same jak w poradniku do minionów, ale powtórzę żeby nie było. Spelle - strzały, fireball, poison (może być i zap, ale musi być o 2 levele wyżej od hordy). Jeżeli jesteśmy w sytuacji bez wyjścia nada się rakieta (używając jej nasz przeciwnik nie zdobędzie zbyt dużej przewagi, a jeżeli w pobliżu hordy znajduje się jeszcze jakaś jednostka możemy nawet zyskać).
- Budynki - Nic nam wśród nie pomoże...
I to by było na tyle. Dzisiaj ciężko mi było cokolwiek napisać, bo zajmowałem się ich mniejszą wersją w poprzednim poradniku. Ale mimo wszystko mam nadzieję że mój poradnik wam się przyda. W sprawie decków to Minionowa horda również nadaje się do Lavaloon'ów (gra nimi Vcurviony) oraz do kontrowania ich. Granie to kartą jest bardzo ryzykowne, ponieważ może spowodować totalne zniszczenie, ale naprawdę bardzo łatwo je zniszczyć. No i tradycyjnie jeżeli szukacie z nimi decku to zajrzyjcie na StatsRoyale.com , To jeszcze raz się z wami żegnam. Narazisko, Ciao i do następnego poradnika już wkrótce!