Karty w Clash Royale - Minions
MINIONS:
Koszt - 3
Szybkość - 90
Szybkość ataku - 1 sek
Obrażenia/Życie:
1 - 40/90
2 - 44/99
3 - 48/108
4 - 53/119
5 - 58/131
6 - 64/144
7 - 70/158
8 - 77/173
9 - 84/190
10 - 93/209
11 - 102/230
12 - 112/252
13 - 123/278
(Informacje na luty 2018)
Można powiedzieć że staty minionów są zbliżone to statystyk goblinów. Minionki są jednak dużo wolniejsze i droższe. Ich zaletą jest natomiast to że latają, co może przydać się w wielu sytuacjach.
A teraz porady:
- Miniony potrafią zupełnie same zniszczyć inferno dragona (chyba że coś mu pomaga). Przy okazji zyskujemy 1 eliksir przewagi nad przeciwnikiem.
- Przydadzą się do niszczenia jednostek lądowych które nie potrafią atakować tych powietrznych. Jeżeli przeciwnik gra hogiem i od razu wyrzuca profilaktycznego loga to dzięki minionkom możemy znacznie wyprzedzić go w ilości eliksiru.
- Mogą być użyte do odwracania uwagi jednostkom targetującym powietrze. Nie używajcie ich przeciwko tym z obrażeniami obszarowymi!
- Są jedną z najlepszych kontr na balony.
JAK SIĘ BRONIĆ:
- Najpierw spelle. Najlepiej w tym przypadku spiszą się strzałki, a nawet zap (Tylko musi być tylko o kilka poziomów lepszy od minionów). Jeśli jest to konieczne, w ostateczności możemy użyć fireballa.
- A co do budynków, to nie ma wśród nich żadnej opłacalnej kontry, ale jeśli nie obchodzi nas koszt to wystarczy tesla.
I jak zwykle to by było na tyle, i (również jak zwykle) mam nadzieję że mój poradnik komukolwiek z was się do czegoś przydał. Następny będzie bardzo podobny, ponieważ zajmiemy się hordą minionów, czyli tym samym tylko razy dwa. Minionki bardzo dobrze spisują się w lavaloonach lub giantloonach więc jeśli chcecie to możecie wstawić je sobie do takiego decku. A teraz najtrudniejsze, czyli pożegnanie. Ale nie płaczcie bo zobaczymy (a raczej poczytamy) się już niedługo, czyli kiedy sprawdzą mi ten poradnik. To narazisko ludzisko!