Karty w Clash Royale - Rascals
Witajcie! Oto przedostatni (Jak narazie!!!) Common w naszej serii poradników do kart. Na zakończenie Jedna z świeższych kart czyli - Rascals! Ale przejdźmy dalej, bo statystyki same się nie zaprezentują:
RASCALS:
Koszt - 5
Rascal Boy:
Szybkosć - 60
Szybkość ataku - 1.3 sek
Obrażenia/Życie:
1 - 52/755
2 - 57/830
3 - 62/913
4 - 69/1004
5 - 75/1102
6 - 83/1208
7 - 91/1328
8 - 100/1457
9 - 110/1600
10 - 121/1759
11 - 133/1932
12 - 146/2121
13 - 160/2332
Rascal girls:
Szybkość - 60
Szybkość ataku - 1.1 sek
Zasięg - 5
Obrażenia/Życie:
1 - 52/102
2 - 57/112
3 - 62/123
4 - 69/135
5 - 75/148
6 - 83/163
7 - 91/179
8 - 100/196
9 - 110/216
10 - 121/237
11 - 133/261
12 - 146/286
13 - 160/315
(Informacje na Maj 2018)
Rascals to taki push w jednej karcie. Spawnuje jednego tanka walczącego wręcz, oraz dwójkę tak jakby archerek atakujących na dystans. Oto kilka wskazówek:
RASCALS:
Koszt - 5
Rascal Boy:
Szybkosć - 60
Szybkość ataku - 1.3 sek
Obrażenia/Życie:
1 - 52/755
2 - 57/830
3 - 62/913
4 - 69/1004
5 - 75/1102
6 - 83/1208
7 - 91/1328
8 - 100/1457
9 - 110/1600
10 - 121/1759
11 - 133/1932
12 - 146/2121
13 - 160/2332
Rascal girls:
Szybkość - 60
Szybkość ataku - 1.1 sek
Zasięg - 5
Obrażenia/Życie:
1 - 52/102
2 - 57/112
3 - 62/123
4 - 69/135
5 - 75/148
6 - 83/163
7 - 91/179
8 - 100/196
9 - 110/216
10 - 121/237
11 - 133/261
12 - 146/286
13 - 160/315
(Informacje na Maj 2018)
Rascals to taki push w jednej karcie. Spawnuje jednego tanka walczącego wręcz, oraz dwójkę tak jakby archerek atakujących na dystans. Oto kilka wskazówek:
JAK GRAĆ:
- Najprostszym sposobem jest po prostu użycie ich jako pusha. Jeżeli przeciwnik ich nie skontruje, to jego wieża zostanie szybko zniszczona. Jeżeli chcemy wzmocnić siłę ataku, to polecam dorzucić jeszcze jakąś jednostkę za Rascal Boy'a (np. Muszkieterkę, Archerki, Spear Gobliny itp)
- Bardzo dobrze kontrują graveyard'a. Tank skupia na sobie respiące się szkielety, a jego siostry pomagają mu je niszczyć. Gdy przeciwnik ma Freeze'a to taka kontra może zostać zamrożona i zmiażdżona przez Skeletony.
- Są niezłą alternatywą dla Goblin Gangu, lub Armii Szkieletów. Może i są droższe, za to odpowiednio użyte wytrzymają znacznie dłużej. Jeśli skupimy ma Bracie uwagę jakiejś latającej jednostki, to Rascal Girls będą mogły spokojnie wziąć za jej niszczenie. Nie radzę jednak używać ich na jednostki z dużym damage'm (np. pekka) bo kiedy Chłopak zostanie zniszczony, to reszta ferajny sama sobie zbyt nie poradzi.
- Najprostszym sposobem jest po prostu użycie ich jako pusha. Jeżeli przeciwnik ich nie skontruje, to jego wieża zostanie szybko zniszczona. Jeżeli chcemy wzmocnić siłę ataku, to polecam dorzucić jeszcze jakąś jednostkę za Rascal Boy'a (np. Muszkieterkę, Archerki, Spear Gobliny itp)
- Bardzo dobrze kontrują graveyard'a. Tank skupia na sobie respiące się szkielety, a jego siostry pomagają mu je niszczyć. Gdy przeciwnik ma Freeze'a to taka kontra może zostać zamrożona i zmiażdżona przez Skeletony.
- Są niezłą alternatywą dla Goblin Gangu, lub Armii Szkieletów. Może i są droższe, za to odpowiednio użyte wytrzymają znacznie dłużej. Jeśli skupimy ma Bracie uwagę jakiejś latającej jednostki, to Rascal Girls będą mogły spokojnie wziąć za jej niszczenie. Nie radzę jednak używać ich na jednostki z dużym damage'm (np. pekka) bo kiedy Chłopak zostanie zniszczony, to reszta ferajny sama sobie zbyt nie poradzi.
JAK KONTROWAĆ:
- Jeśli chcemy tanio skontrować tylko nibyarcherki, to dobry będzie na to Log lub lekko droższe strzałki. Gdy natomiast chcemy zniszczyć całą ekipę, to Fireball tylko czeka na użycie (Nie zniszczy całkowicie chłopca, ale będzie on już ledwo dychał). Alternatywą jest Rocket praz Lightning.
- (Który raz to powtarzam) Jednostki z obrażeniami obszarowymi poradzą sobie nieźle, jednak tylko wtedy gdy siostry będą wystarczająco blisko brata. Poza tym mini P.E.K.K.A i jej większa wersja także nie są przeciwko im złe. Z Rascals'ami łatwo rozprawi się też Spawn Damage Mega Knight'a.
- Wśród budynków według mnie najlepiej wypada Bomb Tower (Tak jak w przypadku jednostek najważniejsze jest, by brygadka była blisko siebie).
I to by było na tyle. Już powoli nudzi mi się mówienie o mojej nadziei, że mój poradnik wam się przydał, ale tradycję trzeba dotrzymać. W poszukiwaniu decków jak zwykle przyda się wam strona StatsRoyale. Ja tymczasem się żegnam, narazie i cześć!
- Jeśli chcemy tanio skontrować tylko nibyarcherki, to dobry będzie na to Log lub lekko droższe strzałki. Gdy natomiast chcemy zniszczyć całą ekipę, to Fireball tylko czeka na użycie (Nie zniszczy całkowicie chłopca, ale będzie on już ledwo dychał). Alternatywą jest Rocket praz Lightning.
- (Który raz to powtarzam) Jednostki z obrażeniami obszarowymi poradzą sobie nieźle, jednak tylko wtedy gdy siostry będą wystarczająco blisko brata. Poza tym mini P.E.K.K.A i jej większa wersja także nie są przeciwko im złe. Z Rascals'ami łatwo rozprawi się też Spawn Damage Mega Knight'a.
- Wśród budynków według mnie najlepiej wypada Bomb Tower (Tak jak w przypadku jednostek najważniejsze jest, by brygadka była blisko siebie).
I to by było na tyle. Już powoli nudzi mi się mówienie o mojej nadziei, że mój poradnik wam się przydał, ale tradycję trzeba dotrzymać. W poszukiwaniu decków jak zwykle przyda się wam strona StatsRoyale. Ja tymczasem się żegnam, narazie i cześć!