Karty w Clash Royale - Spear Goblins
SPEAR GOBLINS:
Koszt - 2
Szybkość - 120
Szybkość Ataku - 1.2 sek
Zasięg - 5
Obrażenia/Życie
1 - 24/52
2 - 26/57
3 - 29/62
4 - 31/69
5 - 35/75
6 - 38/83
7 - 42/91
8 - 46/100
9 - 50/110
10 - 55/121
11 - 61/133
12 - 67/146
13 - 74/160
(Informacje na Maj 2018)
Mimo że Spear Gobliny mają słabsze statystyki od zwykłych goblinów to są używane częściej ze względu na to, że potrafią atakować jednostki powietrzne. Łatwiej je jednak skontrować bo w przeciwieństwie do swoich przyziemnych kolegów giną od jednego uderzenia zapa. Teraz kilka porad:
- Spear gobliny świetnie nadadzą się do obrony przed graveyard'em. Atakują na tyle szybko, że spawnujące się szkielety nie zdążą dostać się do wieży i uderzyć jej.
- Kiedy wypuścimy je za tankiem (np. Giant, Ice golem, Royal Giant) to będą one go bronić, a kiedy push dojdzie do wieży, to zadadzą jej duże obrażenia.
- Są w miarę tanie, więc mogą zostać użyte do odwracania uwagi jednostek przeciwnika. Jako że zadają obrażenia z odległości, to niee podbiegną do wrogiego troopa i odwrócenie uwagi będzie dużo efektywniejsze.
JAK SIĘ BRONIĆ:
- - Bez wątpienia najlepiej skontrować Spear Gobliny zapem. Kosztuje on tyle samo, więc wyjdziemy na zero. Kiedy nie mamy w decku zapa, to strzałki też mogą się nadać (z tą różnicą że kosztują 1 eliksir więcej). W takim przypadku warto, by jeszce coś załapało się w obszarze jej ataku.
- Przy budynkach jak zwykle nie ma się co rozpisywać. Tesla bardzo szybko se z nimi poradzi, Cannon również nie da im długo pożyć, a obrażenia obszarowe mortara ubiją je jednym hitem.
I to by było na tyle. Tradycyjnie mam nadzieję że mój poradnik się komukolwiek przydał. Spear Gobliny pasują właściwie do każdego decku, więc nie muszę chyba żadnych wymieniać. Jeżeli jednak jesteście uparci to zapraszam na DeckShop'a. Zatem do zobaczenia w następnej części mojego poradnika. Narka!