06.07.2017
Koszmary z Głębin 3 : Davy Jones
Koszmary z Głębin 3 : Davy Jones to trzecia i niestety ostatnia gra sagi Koszmary z Głębin. Gra zalicza się do gatunku Hidden Object Puzzle Adventure. Gra rozpoczyna się gdy my czyli Sara Black kustoszka muzeum wraz z naszą córką przedstawiamy prezentację multimedialną widowni na temat Davy Jones'a. W jej trakcie nagle światła gasną. Gdy chcemy kontynuować naszą prezentację nagle na naszym ekranie pokazuje się Davy Jones, który mówi ''Zostałaś Ostrzeżona'', po czym nasze muzeum atakuje Davy Jones wraz z dwuosobową załogą piratów. Davy porywa nas z naszą córka. Budzimy się w celi Davy Jones'a. Nie wiemy gdzie jesteśmy. Na szczęście odnajdujemy w celi wytrychy. Po próbie otworzenia wytrychami zamka niestety jeden z wytrychów po prostu się łamie. Na pomoc przychodzi nasza córka dając nam swoją spinkę.
Z pomocą naszej córki uwalniamy się z celi. Niestety zauważa nas pirat, który jest jednak za drzwiami zamkniętymi. Po kilku minutach grania możemy wyjść na balkon tego wielkiego i dziwnego pomieszczenia. Znajdujemy tam tyrolkę, która mogła by nas podwieźć do ratunkowej łodzi. Jednak tyrolka jest wadliwa. Musimy ją naprawić. Po kilku minutach grania możemy ją z łatwością naprawić. Dzięki niej zjeżdżamy obok łodzi ratunkowej. Niestety podczas zjeżdżania z tyrolki zauważył nas Davy Jones, który nie był zbytnio zadowolony. Przy prawie połowie spuszczania łodzi ratunkowej zjawił się obok nas Davy Jones. Wziął nas na deskę i chciał odciąć ją. Nasza córka wykrzyknęła aby Davy nas nie zabijał, że zrobi za to wszystko. Nasza niezbyt mądra córka podpisała z nim pakt, w którym oświadcza być jego pokojówką do wypełnienia wszystkich paktów.
Davy Jones nie dotrzymuje obietnicy i odcina deskę, na której byliśmy. Wpadamy do wody, po czym znajdujemy łódź ratunkową zrzuconą przez Davy'iego Jonesa. Dopływamy do brzegu wielkiej wyspy Davy'iego Jonesa. Spotykamy tam ducha dziewczyny wraz z psem. Dziewczyna na nasz widok ucieka. Idziemy dalej aby zatrzymać ducha tej dziewczyny lecz gdy chcemy iść dalej zatrzymuje nas jeden z piratów. Prosi nas o odnalezienie lupy, którą zakopał pies spotkany wcześniej. Gdy pomożemy psu, który zaplątał się w sieci, pies odkopie dla nas lupę. Gdy wręczymy wykopaną przez psa lupę piratowi, on pozwoli nam z niej skorzystać. Dzięki niemu namierzymy naszą córkę z Davy'm Jonesem i jego załogą piratów. Idziemy dalej. Po kilku minutach grania możemy uruchomić most. Dojdziemy dzięki niemu do chwilowego więzienia naszej córki. Poprzestańmy na tym momencie gry, gdyż jest ona zbyt długa.