02.11.2018
Divine Arma cz.1 wszystko na temat broni
Jak wszystkim wiadomo w grze League of Angels 3 Mamy do czynienia z broniami z których każda ma swoje właściwości zmieniając typ głównej postaci oraz każda ma inne umiejętności z pośród typów możemy wyróżnić 3 a mianowicie Healer, Support i Attack Mimo tego każda broń danego typu posiada swoje unikatowe zdolności. Bronie te także posiadają swoje rzadkości Jak Normal, Rare, Epic oraz Legend w tym tutorialu postaram się pokazać każdą z nich prócz Legend gdyż sam jej obecnie nie posiadam, każda z tych broni posiada tzw. Guardiana czyli opiekuna danej broni, każdą klasę można ulepszać do określonego poziomu czyli Normal 60 Rare 120 Epic i legend nie wiem gdyż poziom mi jeszcze na to nie pozwala, co do typów Heal w większości są to buffy i leczenie, Support Ataki z efektami dla mnie najlepsze no i Attack typowe Nawalacze
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
Broń Nazywająca się Glory of Freeman jest to broń typu Atak klasy Normal z tą bronią praktycznie zaczynamy grę Mimo iż nie jest to szczyt marzeń graczy czasem przydaje się i w późniejszych etapach gry ze względu na 1 skill który jest buffem i daje % do ataku czy 3 skill atakujący 2 linię wroga czy 2 skill uderzający w wybrany cel Posiadając Bohatera Silvie który jest strażnikiem owej broni daje nam to 20% do statystyk broni Akurat Sylwie dostajemy zanim dostaniemy broń więc tu nie ma problemów
Glory of Freeman
Typ: Atak
Klasa: Normal
Guardian: Silvia
Max level: 60
Według mnie broń która tak naprawdę ma sporo zalet zdarzało mi się jej używać na poziomach powyżej 100 z całkiem niezłym rezultatem opłaca się ją rozwijać i używać czasami w beznadziejnych sytuacjach.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
Broń nazywająca się Splinter of Stardust jest to broń typu Heal klasy Rare pierwszy Heal weapon który dostaniemy dosyć szybko bo po ukończeniu 1 Normal chapteru Osobiście nie lubię grać tą bronią ale czasem przydaje się ze względu na to iż ma skille typu heal i buffa czyli 1 skill leczy jedną osobę a 3 wszystkich atakując wszystkich wrogów drugi natomiast daje DEF co pomaga bardzo w krytycznych sytuacjach guardianem broni jest Natasha którą dostajemy praktycznie z bronią więc raczej bez trudności.
Splinter of Stardust
Typ: Heal
Klasa: Rare
Guardian: Natasha
Max level: 120
Według mnie broń mimo że używana jako totalnie defensywna ma swoje plusy i minusy rzadko używana w późniejszych etapach gry rozwijana tylko dla br gdyż w większości przypadków gracze zapominają o jej istnieniu na długi czas.